Dragonflight hè u nome di a nova espansione per World of Warcraft. Blizzard littiralmente lasciò i dragoni fora di u saccu cum'è parte di un avvenimentu di rivelazione è hà spartu assai infurmazioni nantu à l'oghje nove espansione WoW cù i fanni subitu dopu à l'annunziu. Particularmente eccitante: ci sarà una nova classe cù u chjamante di u Dracthyr. 

World of Warcraft hà avà una storia abbastanza longa. In u 2004, u MMORPG allora rivoluzionariu hè statu liberatu in i Stati Uniti, frà altri lochi.Pochi mesi dopu - in u frivaru di u 2005 - i fan di l'Auropa pudianu ancu immersi in una avventura voluminosa ma ricca di storia. In u 2009, World of Warcraft hà ricevutu a so entrata in u Guinness Book of World Records cum'è u ghjocu di rolu multiplayer in linea più populari. Ùn deve esse l'unicu record per u MMO di fantasia. "WoW" hè diventatu un successu finanziariu, generendu più di deci miliardi di dollari americani in vendite per Blizzard Entertainment in i so primi ottu anni in u mercatu. In seguitu, u MMO hè diventatu parte free-2-play per espansione ancu a basa di ghjucatori. Intantu, World of Warcraft hè diventatu un fenomenu di famiglia: ùn hè micca raru per i partenarii di ghjucà inseme, alcuni di elli si sò scontri solu attraversu WoW, i genitori sperimentanu avventure cù i so figlioli, missiavi cù i so nipoti. 

Dapoi a liberazione di a versione basica, i sviluppatori anu furnitu forniture custanti - à volte più, à volte menu boni. Hè stata seguita da The Burning Crusade (2007), Wrath of the Lich King (2008), Cataclysm (2010), Mists of Pandaria (2012), Warlords of Draenor (2014), Legion (2016), Battle for Azeroth (2018). è più recentemente Shadowlands (2020) - è ùn hè ancu finitu, chì era chjaru per un bellu pezzu. World of Warcraft: Dragonflight serà a nona espansione. 

World of Warcraft: Dragonflight svelatu ufficialmente

Comu parte di un avvenimentu in streaming, Blizzard hà finalmente presentatu ufficialmente a nova espansione World of Warcraft: Dragonflight. Ci hà pigliatu uni pochi di minuti per i dragoni in u trailer di Reveal per finalmente lampà nantu à u screnu. Allora era finalmente chjaru: i ghjucatori tornanu in Azeroth - più precisamente: à l'Isule Dragon.

Blizzard ùn era micca avari cù l'infurmazioni nantu à World of Warcraft: Dragonflight, chì suggerisce chì u sviluppu hè digià avanzatu. Ci hè statu longu più cà solu un quadru di basa, i sviluppatori ùn anu lasciatu dubbitu. U trailer cinematograficu vi face digià vulete più - soprattuttu perchè ci saranu assai in u mondu di a guerra:

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

Chjamatore di u Dracthyr: Nova classe

U focu di a nona espansione ùn hè micca solu novi zoni o rivisioni minori, ma sta volta una nova classa. U puntu culminante hè attualmente celebratu da i fan, perchè i chjamanti di u Dracthyr sò almenu inusual è cumincianu cuncepimentu induve Blizzard si firmò cù u worgen: Ci hè un umanoide è una forma di drago - ognunu cù l'aghjustamenti cosmetichi. L'ultimi ùn sò micca solu rudimentali, ma abbastanza cumpletu. I toni di a pelle, i capelli, i visi - tuttu questu pò esse aghjustatu separatamente. Ci sarà ancu esse un novu culore di classi: Apparentemente, Blizzard hà sceltu un verde scuru per questu. 

A grande cosa di i Callers of the Dracthyr in World of Warcraft: Dragonflight hè chì a classa serà ligata direttamente à a ghjente. Questu significa ancu chì a classe è a razza sò intrecciate direttamente in a storia. 

I chjamati di u Dracthyr anu ancu spicializazioni, dui in numeru. Questu hè una reminiscenza di u cacciatore di dimònii. I ghjucatori cù a liberazione di World of Warcraft: Dragonflight ponu selezziunà:

  • Prubazione: Questa hè a specializazione curativa di i Dracthyr Callers. Supportanu i so alleati da luntanu in battaglia è furnisce buffs.
  • devastazione: A specializazione di Devastation hè u Damage-Sec in i Callers of the Dracthyr. I ghjucatori utilizanu i so artigli per scaccià attacchi di soffiu di dragone à i nemici. E preferibilmente da una distanza, postu chì i Ravagers sò esplicitamente una classe di danni à distanza. 

In i dui specializazioni, i chjamanti di u Dracthyr portanu una maglia di catena, simili à u shaman. 

Parlendu di a storia: Blizzard usa u truccu di nascita per intreccia in a storia per i chjamanti di u Dracthyr. Avete appena svegliatu, ùn cunnosci micca veramente nunda è lasciate chì u mondu è l'avvenimenti anu effettu nantu à voi. Avete sperimentatu - à partesi da u livellu 58 simili à u cavaliere di a morte / cacciatore di dimònii - u mondu di u ghjocu da u puntu di vista di un ignorante. Una questline speciale introduce i ghjucatori in u mondu cù u so Dracthyr. À a fine, Blizzard usa un cuncettu ben cunnisciutu di novu: cum'è cù i pandaren, decide per elli u latu di l'Orda o l'Alianza.   

E duie faczioni anu da travaglià ancu in World of Warcraft: Dragonflight, secondu una entrevista IGN cù Ion Hazzikostas è Steve Danuser.

L'arbureti di talentu cumpletamente rivisu

Per World of Warcraft: Dragonflight, Blizzard hà pianificatu una rivisione cumpleta di u sistema di talentu. Questu hè particularmente sorprendente perchè pensate à l'arburi di talentu è cusì à un sistema veramente anticu. U trio di l'arburu di talentu anticu ùn serà micca simplicemente copiatu, ma piuttostu un novu cuncettu cumpletu serà utilizatu. In fondu, ci hè solu qualchi infurmazione basica nantu à questu, i sviluppatori ùn avianu micca datu alcunu dettagliu - l'idea deve esse vistu cù prudenza approprita in u mumentu. 

I sviluppatori volenu offre à i ghjucatori più libertà in u disignu ghjucatu di i so caratteri. Ci saranu dui arburi di talentu ognunu: un arbulu di classi è un arbulu di specializazione. Ci sarà dunque una divisione trà e cumpetenze basiche è utilità è i talenti spiciali. Questu deve esse risultatu in diverse combinazioni. I cambiamenti seranu dunque pussibuli è in a frequenza attuale pussibule. Gestirete e vostre cumminazzioni in un menu, cusì pudete salvà è chjamà di novu dopu.

Revisione di e prufessioni

Blizzard hè ancu destinatu à u sistema di prufessiunali per fà l'artighjanu un veru passatempi in World of Warcraft: Dragonflight. In ogni casu, deve esse grandi innovazioni. U focusu puderia esse nantu à e specializazioni: i ghjucatori ponu cusì ghjunghje à un gradu di maestru in a so professione è sviluppà una reputazione cum'è un artighjanu qualificatu in un servitore. Ùn hè micca chjaru esattamente ciò chì sarà in fine. Ma a direzzione pare esse esattamente ghjustu: l'artighjanu duveria ghjucà un rolu di ghjocu assai più grande cà prima. 

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

Dragon Islands: Nove Zone

Cù World of Warcraft: Dragonflight, i ghjucatori mettenu in livellu i so caratteri finu à u nivellu 70 in e zone di l'Isula di Dragon in Azeroth. Ci saranu quattru zoni di ghjocu cù a nona espansione, più l'Isula Proibita fora di a costa di Dragon Island. Questu hè u campu di furmazione per u Dracthyr:

  • I Monti Azzurri
  • Thaldraszus
  • E pianure di Ohn'ahra
  • A costa di l'adultu

Comu solitu, i zoni differisceranu visualmente è tematicu. In i Muntagni Azure, per esempiu, una razza populari, u Tuskarr, ghjoca un rolu maiò.  

A scelta di u mondu di u ghjocu per World of Warcraft: Dragonflight hè interessante è offre à i sviluppatori l'uppurtunità di cuntà a storia di World of Warcraft da una nova perspettiva. Cù l'espansione, i ghjucatori esploranu una zona chì hè unu di i più antichi in Azeroth. In cunsiquenza, i devs ponu avvicinà a materia in una manera ingenua per sviluppà storie completamente novi è filamenti narrativi - cù grandi vantaghji per possibili espansioni future. In ogni casu, i leggende è i vechji miraculi duveranu ghjucà un rolu maiò. È l'isula di u dragone prubabilmente offre abbastanza sicreti. 

Di sicuru, i ghjucatori anu ancu esplurà novi dungeons. Questa hè a battaglia per ripiglià Neltharus, a roccaforte di u dragonflight neru. I ghjucatori ponu ancu scopre e zone precedentemente nascoste di Uldaman o difende e piscine di vita di u dragonflight rossu.

E raids ? Blizzard hà ancu pianificatu qualcosa di novu quì, perchè WoW seria inimaginable senza raids. L'antica prigione di l'incarnazioni primitive hè attualmente cunnisciuta. In questu, i ghjucatori anu da sbattà un attaccu contr'à l'Aspetti Dragoni.

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

cavalcatura di dragone

Cù l'equitazione di u dragone, Blizzard porta una nova funzione ghjustu à u principiu di World of Warcraft: Dragonflight. U nome di l'addon dice tuttu, chì ùn hè micca solu intelligente, ma ancu vantaghju per i ghjucatori. Invece di avè da cavalcà laboriosamente attraversu e zone di ricerca per a liberazione di World of Warcraft: Dragonflight, sarete solu capace di vola.

Cù ogni caratteru, i ghjucatori uttene u so propiu dragone, chì pò esse rinfurzatu è aghjustatu mentre u ghjocu avanza - quì ancu, Blizzard si cuncentra in particulare in l'opzioni cusmetichi. Sicondu i sviluppatori, milioni di cumminazzioni duveranu esse pussibuli quì, per chì si pò veramente parlà di individualizazione. Sè u nivellu di u dragone, novi animazioni anu da esse ancu pussibule per elli. Dodge rolls è burst flights sò trà altre azzioni di muvimentu. Tu avissi dinù esse capaci di vola à traversu a nuvola coperta è poi esse capaci di tirà contrails daretu à voi.

L'equitazione di u dragone pò esse aghjustatu in u cursu di l'espansione cù un arbulu di cumpetenze separatu in quale rune ponu esse usate. Hè digià chjaru: a velocità di u muvimentu serà significativamente più altu ch'è cù i monti di volu attuali. Blizzard hà ancu fattu i zoni currispundenu più grande per chì i ghjucatori ponu prufittà di i vantaghji. L'unicu inconveniente: l'equitazione di u Dragone serà riservata à l'Isula Dragon. Allora pusà davanti à Stormwind cù u drago equipatu ùn hè micca una opzione.

Più migliure

Cù a liberazione di World of Warcraft: Dragonflight, micca solu i grandi miglioramenti entreranu in ghjocu, ma ancu parechji chjuchi. Unu di l'aghjustamenti più evidenti riguarda l'interfaccia d'utilizatore. Perchè i ravages di u tempu anu chjaramente gnawed at the UI, i sviluppatori volenu mudernizà è migliurà. U mini-mapa hè più grande, ma à u stessu tempu slimmed down. U listessu vale per i benefici di u statutu è l'area d'azzione. Horde è Alliance anu ognuna a so propria frames - cusì vulete piglià WoW à u prossimu livellu cù Dragonflight in quantu à l'ottica UI.

Die-hard fans anu digià abbellitu, simplificatu o adattatu a so interfaccia d'utilizatore cù mods - i sviluppatori piglianu sta strada cù a nova estensione cum'è standard.

In ogni casu, Blizzard pare ancu dà una manu cù a qualità grafica o u livellu di dettagliu di certi mudelli. Certi miglii chiari ponu esse vistu nantu à i primi screenshots.

World of Warcraft: Dragonflight Beta

Blizzard offre una beta per World of Warcraft: Dragonflight. Questa ùn hè micca solu infurmazione vaga, hè un fattu: pudete iscrizzione à u World of Warcraft: Dragonflight beta avà nantu à u Registrate per u situ ufficiale per l'estensione. "Cù un pocu di furtuna" ci hè unu, dice Blizzard. In u situ web ci hè ancu più infurmazione nantu à u novu cuntenutu, tuttu hè presentatu in modu interattivu è in una manera culurita.

World of Warcraft: Dragonflight liberazione?

I sviluppatori anu digià rispostu à parechje dumande durante l'avvenimentu di presentazione, ma micca tutti. A quistione di a liberazione di World of Warcraft: Dragonflight probabilmente interessarà più i ghjucatori. Irnicamenti, à questu puntu, però, Blizzard stonewalls: Unu hè attualmente riflettendu nantu à u mottu "quandu hè prontu". Ùn ci hè attualmente una data di liberazione per World of Warcraft: Dragonflight.

Se vulete fighjà u flussu Reveal in a so interezza:

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API