À l'iniziu di a crisa di a Corona, parechji anu scupertu u ghjocu in linea per elli stessi. Hè cusì chì mi hà pigliatu è aghju pruvatu a mo manu à una cumunità di cacciatori cum'è un cacciatore virtuale. Più di 300 ore di ghjocu dopu, u simulatore di cacciatore "The Hunter - Call of the Wild" ùn mi lasciarà sempre andà. Scuprite perchè stu ghjocu pò esse cusì addicting in questu articulu.  

Prima di tuttu, deve esse mintuatu chì tutte e seguenti dichjarazioni riferite à a versione PC (Steam). U ghjocu funziona in listessa manera nantu à cunsole, ma alcuni utilizatori sperimentanu prublemi di lag constante in Xbox o Playstation. È à u cuntrariu di a versione per PC, i DLC sò spessu ritardati. "The Hunter - Call of the Wild" apparsu dopu à "The Hunter - Classic" è ùn hè micca solu sfarente in u prezzu. Call of the Wild si move in u campu di simulatori casuali cù una entrata faciule, mentri Classic hè assai più realisticu è più difficiule di ghjucà.

Cumu tuttu hà cuminciatu ...

L'annu passatu, u sviluppatore avia invitatu Expansive Worlds à ghjucà à "The Hunter - Call of the Wild" gratuitamente. Allora un amicu è eiu andemu in a caccia. I primi passi parenu assai lenti. Soprattuttu s'è vo site abituatu à i tiratori cù un pocu di azzione, "Call of the Wild" funziona cum'è un simulatore di rollator. L'ore passanu, ancu s'ellu ùn hè veramente successu assai.

U principiu sona simplice

Hè veramente assai simplice: pigliate una pistola pienamente carica, corre per a campagna, è quandu vi vede un animale, u sguassate. Stu stilu di ghjocu hè pussibule, ma micca à u nivellu 1. Camminendu cum'è un pazzu spaventa tuttu ciò chì hà l'arechje è pò ancu esse leghje in i logs. In u mo casu, ci sò 85.000 2.000 animali chì aghju cacciatu cù rumori (per l'altra banda aghju solu XNUMX XNUMX uccisioni). È tandu duvete sparà l'arma ghjusta cù a munizione ghjusta à l'animali ghjustu è l'organi dritti.

Call of the Wild hè più di un simulatore di caminata è pò ancu esse ghjucatu cù occhiali VR. Per avè principiatu, aghju riassuntu uni pochi di cunsiglii per i principianti à a fine di l'articulu.

L'esploratore in mè vole spiegà è chì pò esse maravigliosamente cumminatu cù l'amichi. E nostre conversazioni nantu à Teamspeak sonu cum'è da una cumunità religiosa. Vulemu truvà hotspots, sviluppà teorii è, sopratuttu, circà una cosa: i diamanti.

A caccia à i diamanti

In Call of the Wild, a preda chì caccia hè evaluata. U premiu più altu hè "diamante". Per sparà un animale cù a distinzione "Diamante", una quantità di parametri anu da esse cumminati.

  1. L'animali deve "esse capace di fà" diamanti

Soprattuttu, questu hè bisognu di grandi masci chì ponu diventà trofei di diamanti. À u principiu, pudete dì da l'apparizione di qualchi spezie d'animali s'ellu hà un putenziale per un diamante, per esempiu: da i corni. Sì avete abbastanza livelli sottu u cinturione, allora hè assai più faciule è i binoculi indicanu un intervallu per ogni animali, quale qualificazione pò avè dopu avè sparatu.

  1. U lanciu "deve esse ghjustu"

Cumu l'anu dettu, avete da chjappà l'urgani vitali cum'è i pulmoni, u cori è u fegatu cù a bola dritta per chì l'animali cascà rapidamente à a terra. Fortunatamente, un secunnu colpu hè permessu, perchè ogni tantu si chjappà solu quella parte posteriore perchè l'animali ùn vole micca stà fermu.

È questu hè esattamente un percentu di u ghjocu chì hè veramente stressante, ma ancu assai gratificante. Immaginate: Passate per un bellu paisaghju per ore è vede una banda di cervi muli dopu l'altru, ma ùn ci hè mai un grande trofeu trà elli. Appena prima di vulete spegne u PC, succede!

Cù un ultimu sguardu in u binoculu, vi vede un omu cù una qualificazione di diamante potenziale. Avà pudete esse sicuru chì sarete occupatu per almenu una meza ora. Sneaking up è avè una bona vista di l'animali piglia tempu.

Appena avete a distanza curretta à u trofeu in prugressu inosservatu, hè u tempu di mantene a respirazione è pierce rapidamente i vostri pulmoni cù a munizione ghjusta. In questu mumentu sò spessu strappatu da a tensione. Perchè hè esattamente quì chì e cose ponu sbaglià : un altru animali si ferma davanti à l'ultimu mumentu, vi sò nutati è tutti partenu è cetara.

Uni pochi animali classificati di diamanti chì mi era permessu di sparà:

[foogallery id = "32668" "

 

U mumentu di a verità

Certi animali cadunu subitu dopu à u colpu in The Hunter - Call of the Wild, altri si sentenu cum'è chì caminavanu ancu per chilometri in a pampa finu à ch'elli ghjunghjenu in terra. Appena vi stà davanti à l'animali, pudete indovinà s'ellu avarà una qualificazione di diamante è avà vene u mumentu più eccitante: U percorsu di u to dito, chì lentamente dirige versu a lettera "E" di u vostru teclatu. Stu clicu apre u screnu di a cugliera è immediatamente mostra a valutazione.

Hè subitu chjaru se tuttu hè statu datu per una qualificazione di diamante. Ci ponu ancu esse mumenti veramente deludenti quandu vi cascate vittima di un troll. I Trolls sò animali chì anu una probabilità assai alta di vince un diamante, ma à a fine ùn mancanu à pena o luntanu a classificazione superiore.

Ci hè ancu una valutazione più altu ch'è u diamante. Questu hè chjamatu "Great One" è pò esse ghjuntu solu da u cervu di cuda bianca è, recentemente, ancu da u cervu rossu. In ogni casu, a chance di un Grande hè cusì slim chì personalmente mi manca l'incentive per ancu pruvà. A probabilità di esse chjappu da u lampu hè significativamente più altu.

U Cacciatore: Top Immersion, Less Top Stories

U restu 99% sò assai rilassati. Continuu à catturà me godendu una vista virtuale in stu ghjocu. A volte l'idilliu hè incredibilmente bellu, ancu s'ellu hè solu bits è byte. À u principiu, aghju tenutu un pocu pazzo quandu aghju "dissegnu" una vista idilliaca cù una luna piena. Prestu hè diventatu chì ùn sò micca solu cù questu. In più di i trofei, Steam hà ancu tunnellate di screenshots di vedute incredibilmente belle. Sia in un paisaghju russu di neve, in e fureste tedesche o in e Montagne Rocciose - ogni mappa hà u so propiu flair è u disignu di u sonu aghjunghje un pocu à l'immersione. Incidentalmente, Call of the Wild hè l'unicu ghjocu da quale aghju pigliatu innumerevoli screenshots. Nisun altru ghjocu mi tenta di piglià tanti screenshots.

Eccu alcuni screenshots di paisaghji idilliachi in Call of the Wild:

[foogallery id = "32690" "

 

Call of the Wild scores cun una immersione assai successu. E storie sò un pocu piatte però. M'hanu à pocu pressu è l'esplorazione cù l'amichi era solu più divertente chè sperienze à traversu a storia.

Spoilers d'avvertimentu: Forsi hè ancu perchè ùn ci hè micca un unicu NPC in u ghjocu - per u ghjocu liberu, ùn ne hà micca bisognu. A mappa di Vurhonga hè nantu à a traccia di i bracconieri è a trama hè abbastanza eccitante. U portavoce suggerisce chì i bracconieri sò periculosi è assai vicinu. Sè avete vistu à traversu chì u ghjocu ùn hà micca NPC, allora ùn ci hè micca periculu d'esse sparati. Hè assai più prubabile chì un bufali vi calpesta. Basta à marcà u testu davanti à ellu per fà visibile!

Call of the Bugs ?!

Ciò chì u ghjocu faci veramente bè, pò daveru chjappà di novu cù i bug. Ci sò tunnellate di bug è novi sò aghjuntu cù ogni nova versione di una mappa.

Avete ghjucatu centinaie d'ore di The Hunter - Call of the Wild è esibitu una quantità di trofei in a vostra loggia? Hè bellu - finu à chì un ghjornu un aghjurnamentu sguassate tutti i vostri trofei è u vostru lodge pare un desertu. A risposta hè allora "Grazie per nunda, Expansive World!". Succede ancu: diamanti chì ùn contanu micca, viaghjanu rapidamente in lochi chì ùn vulianu micca andà, quad drives di notte senza luci, piste chì spariscenu solu, oche chì ùn si trovanu micca, sò lanciate in l'aria quandu dui ghjucatori volenu. spawn à un puntu è assai di più. Crashes è animazioni animali strani sò ancu parte di questu, ma ùn sò micca trà i sbagli più fastidiosi.

Parechje di sti bug si trovanu principalmente in modu multiplayer. Di granu u più fastidiosu hè un bug di sonu speciale chì spaventa l'animali quandu i culleghi cambianu l'arme. "Ehi, aghju trovu una banda di cervi rossi. Andemu, sminticamu sta zona! ". Viaghjà veloce, trascinatu à u puntu dettu è quandu cambiate l'arme, un colpu (sonu) hè attivatu chì ùn pudete mancu sente. "VECCHIA, QUHA HA CUCINU ???". Ebbè - nimu hà sparatu è tuttu ciò chì hà l'arechje cù fur hè longu andatu.

Fortunatamente, certi bug in The Hunter - Call of the Wild ponu esse aduprati per l'agricultura quandu l'animali si fermanu in una zona è ùn ponu scappà. Fortunatamente, certi bug sò ancu divertenti è facenu ridere u core di u cacciatore.

I bug cuntinueghjanu fastidiosu a cumunità è cù ogni flussu in diretta da Expansive World ci sò uni pochi chì ne parlanu. Questu hè esattamente induve si trova un grande prublema: Ci sò pochi alternattivi per i ghjucatori è finu à chì ùn ci hè nimu, Expansive World pò "affordà" assai. I sviluppatori ponu almenu prufittà da a so apertura à e social media.

Eccu alcuni bugs selezziunati chì aghju scontru stessu:

[foogallery id = "32653" "

 

Malgradu i bugs, hè un ghjocu solidu chì pò facilmente fà u so incantu attraversu a so bona immersione. A scintilla hà da saltà quì prima. Aviu avutu a furtuna di pudè participà cù una cumunità di cacciatori esperta da u principiu. Assai cose sò più faciuli quandu pudete dumandà dumande.

L'errore di u novu Call of the Wild

Eccu alcuni cunsiglii per The Hunter - Call of the Wild per fà più faciule per voi per inizià:

Cumincià cù una mappa difficiule

Sicondu a valutazione di Expansive World, 'Hirschfelden' hè a mappa più populari, ma hè più prubabile per u fattu chì hè ancu u primu è inclusu in u ghjocu di basa. A mappa di u 2020 "Silver Ridge Peaks" cù Rocky Mountain Flair hè assai più amichevule per i principianti. Hè assai più prubabile di scopre l'animali per via di i numerosi spazi aperti è a pupulazione di l'animali hè più grande. In Hirschfelden, invece, ci hè assai furesta è chì ùn face micca a caccia veramente faciule. In particulare quandu avete da circà un animali feritu in u boscu.

Ùn truverete micca animali

O site troppu forte quandu caminate, vi vede perchè u vostru cupertu hè male o puzzate l'animali in a so direzzione di u ventu. Pudete vagà in a prateria è appena si sente una pista fresca o una chjama, si mette in modu di stalking (stand and crouch). Sfurtunatamente, camminendu hè solu tranquillu in a strada. Puderia ancu esse chì site in u locu sbagliatu à u mumentu sbagliatu. L'animali anu certi tempi quandu dorme, manghja è beie. Una volta chì avete scupertu i tempi di beie di una spezia animale, questu hè applicà à a mappa sana.

Ùn avete micca scontru grandi distanze

Un veru cacciatore (virtuale) sapia prestu perchè, ma per i principianti deve esse dettu: U ballò perde altezza à longu distanzi. Per quessa, mira solu un pocu più altu è culpisce l'animali bè. Cù più livelli, a valutazione diventa ancu più faciule. Se un animale hè troppu luntanu per voi, pudete ancu attirà alcune spezie animali cù pipi etc.

Ci sò ancu cose chì fate solu duie volte - una volta è mai più:

  • piscina: Ùn pudete micca natà in Call of the Wild. Serete simpricimenti spawned back in u paese. Quante volte aghju vulsutu una canoa ? Forse u mo desideriu si avverà un ghjornu.
  • Tirate fora di i limiti di a mappa: Ùn cacciate micca troppu vicinu à e fruntiere esterne, perchè se l'animali cacciatu esce da a mappa, pudete micca esse capace di ottene. Avete solu uni pochi di seconde finu à chì u ghjocu vi move in daretu in i limiti. Cù un Quad (DLC) pudete copre più distanze fora di a mappa.
  • Ripristina i benefici: In u corsu di u ghjocu uttene punti di vantaghju chì pudete distribuisce nantu à un arbre di cumpetenze. Pensate attentamente à e cumpetenze chì vulete. Pudete resettate a selezzione, ma hè assai caru. Ùn avete micca veramente bisognu di e seguenti cumpetenze: Predizione di u ventu, prediczione di u clima, 15 per centu più salute.

Ci hè assai di più à Call of the Wild, ma vi lascio scopre per voi stessu in The Hunter - Call of the Wild.


Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API