Electronic Arts è u licenziatu di a Terra Media sò cullaburendu in un novu ghjocu mobile ambientatu in l'universu di u Signore di l'Anelli. U video game intitulatu U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu diventa un ghjocu di rolu di cullezzione (RPG). Electronic Arts hà digià annunziatu l'iniziu di una fase beta limitata à a regione: u signale di partenza serà datu in l'estiu.

U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu serà un RPG di cullezzione basatu annantu à un mudellu free-to-play. Sì chì sona familiar - micca solu per nome: Electronic Arts hè à bordu Star Wars: Galaxia di Heroi digià stabilitu un titulu simile in u mercatu. EA ùn hà ancu publicatu assai ditaglii nantu à u novu ghjocu mobile cù a licenza di u Signore di l'Anelli, ma hè prubabile chì u disignu ghjucatu serà almenu basatu annantu à u ghjocu di cullizzioni Star Wars.

U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu - Summer Beta

Electronic Arts hè partenariatu cù a cumpagnia daretu à a licenza di a Terra Media, parte di The Saul Zaentz Company, per u ghjocu mobile. Sicondu EA, u tìtulu duveria cumplementà u "portfolio mobile crescente" di l'editore. "Semu incredibilmente entusiasmati di travaglià cù a Cumpagnia Saul Zaentz è l'Imprese di a Terra Media nantu à a prossima generazione di ghjochi di rolu mobili", hà dettu Malachi Boyle, vicepresidentu di RPG mobile in Electronic Arts.

A squadra hè custituita da fan di U Signore di l'Anelli è U Hobbit. Ogni ghjornu portanu a so "tremenda passione è talenti" per furnisce à i ghjucatori una sperienza autentica. E caratteristiche listate per U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu sò gràfiche fideli, animazioni cinematografiche è ottiche stilizzate. I fans puderanu cummattiri cù i so caratteri preferiti.

Parlà di battaglie. Sicondu a prima infurmazione nantu à u Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu, sò basati nantu à i turni - sapete chì da Star Wars: Galaxy of Heroes. Ci hè ancu l'opzione di cullà i caratteri di U Signore di l'Anelli è L'Hobbit, presumibilmente utilizendu un sistema simili à i ghjochi di rolu di cullezzione digià stabilitu in u mercatu, induve duvete creà un caratteru da un numeru stabilitu di "costruzione". blocchi "- o pò solu cumprà cù soldi veri per risparmià tempu. L'scelta di u squadru di sviluppu punteghja ancu à similitudini: Capital Games hè rispunsevule per u prugettu, è cusì a cumpagnia di ghjocu chì hà digià creatu Galaxy of Heroes. Sicondu EA, u novu ghjocu mobile hè in sviluppu attivu.

"I ghjucatori si batteranu attraversu storie iconiche di u mondu di Tolkien è piglianu i grandi mali di a Terra di Mediu", spiega EA nantu à a storia daretu à questu. Electronic Arts hà una storia di liberazione di tituli per PC è cunsola basati nantu à i libri è i filmi di u Signore di l'Anelli. Pigliendu u cuncettu di Galaxy of Heroes cum'è una basa per U Signore di l'Anelli: Eroi di u ghjocu mobile di a Terra Media, i ghjucatori puderanu sperimentà storie è avvenimenti novi nantu à U Signore di l'Anelli è U Hobbit nantu à u so smartphone o tableta. tappe.

U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu hè previstu di entre in una beta regionale limitata questu veranu. Ùn ci hè ancu una data di liberazione.

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API