I prudutti cù licenze sò in moda: Marvel Zombies, Lettera d'amore cum'è una modificazione di u Palazzu di Jabba, video games basati in Marvel, Star Wars o film Disney - e grande marche sò spessu usate cum'è media publicitariu putente per pulisce un ghjocu micca solu tematicu, ma ancu cummerciale. Una nova fiera di licenza hè avà per offre à l'industria una piattaforma più larga ancu in Germania. 

Spielwarenmesse eG è Licensing International uniscenu a so cumpetenza è lancianu u so propiu avvenimentu di licenza per a regione di lingua tedesca. Licensing-X Germany offre à l'industria di licenze in Germania, Austria è Svizzera una nova piattaforma è si svolgerà in u stessu tempu cù Insights-X da u 5 à u 7 d'ottobre di u 2022 in u Centru di Esposizione di Nuremberg - l'Expo per a carta, l'uffiziu è l'uffiziu. cartoleria (PBS) hè ancu urganizatu da Spielwarenmesse eG.

Tendenze di u mercatu in un sguardu

"Cù Licensing-X Germany, espansione a nostra cartera in un mercatu in rapida crescita chì avemu assai familiarizatu è chì opera in tutti i settori", hà dettu u CEO Christian Ulrich nantu à l'ultima aghjunta à Spielwarenmesse eG. Sicondu Licensing International, a vendita globale di beni è servizii licenziati hè di circa $ 293 miliardi. Di questu, circa 11 miliardi di dollari americani cascanu nantu à u mercatu tedescu. A larga gamma include e categurie di prudutti di vestiti, ghjoculi, accessori di moda, video games, decorazioni di casa, alimentari, scarpi, cusmetichi, sport è rigali.

Licensing International hè stata fundata in u 1985 è hè stata rapprisintata attivamente in Germania da u 2001 cù l'avvenimentu Licensing Market. "A nostra missione primaria hè di sensibilizà l'industria di licenze è i so numerosi benefici in u mondu", disse Maura J. Regan, presidente di Licensing International. "Licensing-X Germany alimenterà a crescita è l'espansione in Germania mentre cuntinuemu à associà cù i prufessiunali chjave in l'industria di licenze".

Cù a nova fiera di licenze, Spielwarenmesse eG allarga constantemente a so cooperazione esistente cù Licensing International. "U nostru scopu cumunu hè di esse a piattaforma di punta per l'affari di licenze in i paesi di lingua tedesca", enfatiza Peter Hollo, chì hè rispunsevule per l'attività di Licensing International in Germania.

Licensing-X Germany hà da custruisce nantu à u successu di u Mercatu di Licenze è offre novi opportunità di prugrammazione è rete in tutte e categurie per l'intera industria di licenze. E novi tendenze in u mercatu, cum'è i servizii di streaming è NFT, anu da esse ancu in focus è apre novi orizzonti cù opportunità di cummerciale eccitanti.


auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API