U ghjocu ! in Duisburg hè stata posposta à lugliu, l'urganisazione Nostheide Verlag hà annunziatu. Era inizialmente previstu di tene a fiera di i ghjochi da u 25 à u 27 di marzu in u parcu di u paisaghju di Duisburg.

Nostheide Verlag dà a situazione corona intornu à Omikron cum'è u mutivu di u posponimentu. A data di l'avvenimentu hè stata rinviata da quasi trè mesi : u ghjocu ! U 2022 hè avà programatu per esse da u 1 à u 3 di lugliu.

A situazione chì circundava a variante Omicron hè sempre più fora di cuntrollu. I laboratori ghjunghjenu à i so limiti quandu evaluanu i pochi testi di PCR paragunatu à l'altri paesi, è a situazione in i scoli hè spessu tensa - i sala normali in l'uspitali si riempianu, ma l'area di terapia intensiva ùn hè ancu à u so limitu.

Decisione "necessaria è più sensata"

A Fiera di i Ghjochi di Nuremberg hà digià avanzatu cù a so decisione di annullà a prima fiera di ghjocu pertinente di 2022. Invece, ancu quist'annu, anu scumessa nantu à a cuncettu in linea pura. U ghjocu ! in Duisburg, a seconda fiera di u cummerciu avissi statu in u primu quartu di l'annu novu - in u marzu, i visitori sò stati invitati à u Parcu Paesaghju di Duisburg. Nunda ùn ne venerà: u ghjocu deve vene solu in l'estiu ! U 2022 sarà avà, secondu a Nostheide Verlag. L'avvenimentu hè previstu da u 1 à u 3 di lugliu.

"Omicron hè attualmente causatu una grande incertezza in quantu à se e fiere publiche ponu esse tenute", disse. "Avemu dunque rinviatu a fiera di quasi trè mesi". L'editori anu avutu e so preoccupazioni, ma sò stati ancu purtati à Nostheide Verlag da fora.

Si anticipa, perchè in teoria si pudia aspittà è pospone a decisione. Unu di i motivi hè a situazione imprevisible intornu à l'avvenimenti maiò in vista di a variante di Omikron chì si sparghje rapidamente: L'editore assume chì "a causa di l'Ordinanza di Proteczione di Corona in NRW è l'infezzione crescente cù e so cunsequenze, un avvenimentu publicu cusì grande ùn pò esse realizatu" . Attualmente, i fieri publichi seranu permessi solu s'ellu eranu nurmalmente destinati à visiti da micca più di 750 persone à u stessu tempu.

"Ssa prima decisione, chì ùn era micca faciule per noi, ci pare necessaria è ci hè u più sensu in l'interessi di tutti quelli chì participanu", dice l'editore chì urganizeghja a fiera. "Speremu chì capirete questu in questi tempi speciali è chì SPIEL DOCH! andemu à visità in lugliu ".

Sicondu l'editore, i biglietti chì sò digià acquistati restanu validi per i ghjorni currispundenti. L'infurmazione hè dispunibule in linea à: spieldoch-messe.com.


auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API