Qualchi ghjorni fà, Activision Blizzard hà annunziatu u ghjocu mobile Warcraft Arclight Rumble. Un ghjocu di strategia di tavulinu cù elementi d'azzione. Serà liberatu sia per Android sia per iOS è duverebbe assicurà eccitanti ghjoculi di offense di torre nantu à i telefoni cellulari in u futuru. Ma ciò chì sona cum'è una carica cuncentrata di divertimentu di ghjoculi pare chì pruvucarà un tumultu trà certi gamers core ancu prima di a liberazione. Ci dumandemu: Perchè Warcraft Arclight Rumble divide u mondu di i fan?

Mercuri u 4 di maghju, era finalmente ghjuntu u tempu. I ghjucatori di u mondu anu aspittatu incantati davanti à u live stream Blizzard per a presentazione di u novu ghjocu mobile. Nanzu, ci era speculazione nantu à e social media in tutte e direzzione. Parechji fan di Warcraft avissiru aspettatu un MMORPG di tasca. Ma i telespettatori sò stati ricumpinsati cù qualcosa di completamente diversu, à dì una mistura di offense di torre, dungeons è raids. Vestutu in vestiti di Warcraft. Questu sona familiar à a maiò parte di i gamers. I ghjochi di difesa di a torre, chì sò apparentemente paragunabili à a nova creazione di l'offense di torre di Blizzard, sò trà i ghjochi più populari in l'app shops.

Offensione di torre è raid invece di MMORPG

Fighjemu un ochju à ciò chì Warcraft Arclight Rumble ci hà datu finu à avà secondu u trailer. Simile à a famosa Moba League of Legends, una quantità di miniature implementabili aspettanu i ghjucatori quì. Chì ricordanu i figuri di tavulinu è appartenenu à una di e cinque fazioni Warcraft famose, Alliance, Horde, Blackfield, Wild Animals o Undead. Ognuna di e 65 miniature offre diverse capacità speciali chì i ghjucatori ponu aduprà in u ghjocu per sbattà i so avversari. Inoltre, i miniature ponu esse livellati è equipati. U flussu di l'annunziu hà digià revelatu caratteri populari cum'è Gommash Hellscream è Archmage Jaina Proudmoore. I figuri sò da esse recullati mentre u ghjocu avanza.

Warcraft Arclight Rumble hè ghjucatu secondu un principiu di ghjocu chì ricorda Moba. In e campagne, u ghjucatore è u so avversariu mandanu unità di melee, ranged è volanti in battaglia in parallelu per distrughje e truppe nemiche. Per fà questu, i dui ghjucatori utilizanu percorsi predeterminati chì sempre portanu in a direzzione di a basa opposta. Intantu, i punti di cuntrollu cuntestati deve esse pigliatu. Avete ancu cullà l'ogetti è l'oru da i tesoru è e mine. U vincitore di u ghjocu hè quellu chì distrugge a basa di l'avversariu o scunfighja u so capu. In tuttu, una varietà di campagni diffirenti, cum'è u modu solitario o co-op, carnage PVP è istanze è dungeons, aspettanu per esse scupertu in Warcraft Arclight Rumble.

Sona bellu? Questu hè induve u mondu di u gamer si divide

Streamer è u ghjucatore di World of Warcraft Asmongold anu commentatu positivamente u novu ghjocu mobile di Blizzard. U gamer, cunnisciutu per i so video Twitch è YouTube, vede Warcraft Arclight Rumble cum'è una macchina di stampa di soldi è un colpu di geniu. Cusì hà dettu in un flussu recente chì i ghjochi mobili quasi stampanu soldi. Hà cummentatu ancu nantu à e voci negative. U streamer pensa chì per ogni ghjucatore chì dice: "Oh, questu hè cusì stupidu, l'odiu", puderia ancu esse altri ghjucatori chì spenderanu $ 150 in u ghjocu in a prima settimana.

"Perchè i ghjochi mobili stampanu soldi. Per ognunu di voi chì hè cum'è "Oh, questu hè cusì stupidu, odiu questu", ci sò uni pochi altri persone chì spenderanu $ 150 in a prima settimana di u ghjocu ".

Puderia ancu andà finu à dì chì u ghjocu mobile di Blizzard puderia esse assai populari è un grande ghjocu. A cosa divertente, dice, hè chì Warcraft Arclight Rumble puderia guadagnà più soldi di World of Warcraft. In fatti, hè abbastanza sicuru chì u ghjocu purterà più soldi cà Diablo 3.

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

"Pensu veramente chì puderia esse assai populari è chì questu puderia esse un grande ghjocu. A cosa divertente hè chì stu ghjocu puderia guadagnà più soldi di World of Warcraft. Sò abbastanza sicuru chì stu ghjocu farà più soldi cà Diablo 3 ".

Nant'à i media suciali cum'è YouTube, Twitter è Facebook, l'opinioni di i putenziali attori è di certi fan di Warcraft di longu tempu parenu differisce assai. Cum'è un lettore di i cumenti, pare chì ci sò solu dui campi: gamers casuale è guerrieri core. Unu di i pruposti è unu di quelli chì vulianu più strappà u ghjocu cù parolle duru. Un utilizatore di Facebook disappuntu scrive in parolle chjaru: "Nisuna correzione per un remake infinitu di Warcraft 3, ma ghjittà soldi per un ghjocu mobile. Vendendu l'ànima di Blizzard è a prostituzione di marca. A mo opinione".

I ghjucatori regulari volenu un ghjocu mobile differente

Qualcosa chì risona una volta è una volta. Piuttostu, i ghjucatori regulari avarianu desideratu una rivisione o cumpiimentu di u video game Warcraft. Vi sentite traditu da u novu Warcraft Arclight Rumble di Blizzard. Certi altri ghjucatori paragunanu u ghjocu à altri ghjochi di cumbattimentu è strategia mobile cum'è u ghjocu mobile Clash of Clans da u sviluppatore finlandese Supercell. Sottulineanu a sustituibilità indiscriminata di u tema, chì hè oculatu sottu u mantellu di Warcraft. Parechji fan di Warcraft accunsenu nantu à una cosa: Un ghjocu di difesa di torre è di cullezzione di eroi cum'è Arclight Rumble ùn hà nunda in cumunu cù Warcraft!

"Un ghjocu di cullizzioni di l'eroi, hè un generu cusì saturatu, ancu cù l'elementi di difesa di a torre [...]. Fate sè stessu, a vostra basa di ghjucatori è a vostra cumpagnia valore un favore, scartate questu è fate qualcosa di megliu [...] ".

Almenu cum'è spessu, però, si leghje posti neutrali è pusitivi. Questu hè ciò chì dicenu parechji futuri ghjucatori, chì pensanu chì u trailer è soprattuttu u video di ghjocu curtu da u streamer Towelliee pare divertimentu culurita è variata. Hè ancu enfatizatu una volta è una volta chì hè liberu di ghjucà. Chì seria un incitamentu per parechji per pruvà definitivamente u Warcraft mobile in u futuru.

"Sembra divertente è liberu, dunque daraghju una volta".

Ma ancu i ghjucatori regulari rispundenu in modu calmante è indicanu chì prima avete da pruvà un ghjocu per fà una opinione onesta. Tuttu u restu hè inghjustu inghjustu.

« Sicunnu à u mottu « Ciò chì l’agricultore ùn sà, ùn manghja » ? Mi cunsideraghju ancu un fan core. Cresciu in Warcraft 1 è 2. In l'armata allora Warcraft 3 vulia è l'ultimu di sicuru WoW. Aghju imaginatu qualcosa d'altru sottu un offshoot mobile, ma sò felice di ghjucà è sò curiosu cumu hè. Per ghjudicà qualcosa prima di ghjucà hè una merda !! ".

In ultimamente, ciò chì unisce a maiò parte di i cummentatori hè a gioia, o almenu a ricunniscenza, chì Warcraft si riflette in l'opera d'arte è e fazioni. Warcraft Arclight Rumble ùn serà micca un Warcraft di sacchetta, ma un ghjocu offense di torre cù i vostri eroi preferiti pò esse divertente, ancu s'ellu hè mainstream. Ùn hè senza raghjone chì ci hè una grande dumanda di stu generu in l'app stores. Forse unu o l'altru ghjucadore inespertu s'interessa à u Warcraft originale è assicura cusì u so avvene cù tutti l'altri fan di l'universu. Un utilizatore scrive: "questu eternu lamentu "Blizzard face questu male, Blizzard face quellu sbagliatu" calmate è ghjucate qualcosa altru. u più grande gruppu di gamers sò sempre gamers casuale è dunque ancu u più grande gruppu di destinazione ".

A quistione di perchè Arclight Rumble divide a cumunità di i gamers pare ch'ella sia chjara: certi ghjucadori regulari s'aspittavanu un video game Warcraft familiar in viaghju, mentre chì altri speravanu per un MMORPG cum'è World of Warcraft. Inoltre, u desideriu di l'exclusività si mostra una volta è una volta in i cumenti, à volte trà e linee, spessu scritte in grandi lettere: We Warcraft players against the mainstream.

A quistione chì sorge: un video game pò esiste solu per mezu di una basa di fan die-hard? Unu chì chjama disappuntu per un Warcraft 4 è dunque rifiuta un ghjocu mobile. Un ghjocu chì puderia esse attraente per qualsiasi ghjucatore, ancu quelli chì ùn anu micca ghjucatu à i ghjochi Blizzard prima ? Pensemu: pensate fora di a casella più spessu è divertitevi.

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

auturi

Ultima aghjurnazione u 19.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API