U Brettspiel-Con 2022 in Berlinu hè prevista da u 15 à u 17 di lugliu. L'avvenimentu iniziatu da l'influenzatori di u ghjocu di tavulinu "Hunter & Cron" (avà: Hunter & Friends) avarà da esse postu per a settima volta. In vista di a pandemia di corona, e regule 2G duveranu applicà. È qualcosa d'altru hè novu: una zona di cummerciale hè destinata à unisce l'industria. 

Dopu l'annullamentu di l'avvenimentu in 2020 è un avvenimentu di riapertura ridutta in cundizioni pandemiche in settembre 2021, u Berlin Brettspiel Con tornerà à a so data originale, anu annunziatu l'urganizatori. A cunvenzione hè prevista da u 15 à u 17 di lugliu di u 2022 è dopu per a settima volta.

Berlin Con faci "affari"

A gioia di l'urganizatori Johannes "Hunter" Jäger hè currispundente grande: "Per u 2022 tutti vulemu un ritornu à a normalità è speremu di fà una cuntribuzione à questu cù u Berlin Con in l'estiu".

U virus corona cuntinueghja à esse rampante in Germania, ma u numeru di infezioni puderia attualmente inizià una inversione di tendenza. L'urganizatori di u Berlin-Con anu speranze legittimi per un avvenimentu largamente "normale". Un prugramma cumpletu hè pianificatu cù una sala d'espositori allargata per l'editori è i venditori, una zona di ghjochi gratuiti cù 1.000 posti è affittu gratuitu di ghjoculi, u campu di ghjocu di a cumunità per l'influenzatori di i ghjoculi di tavola, u mercatu di pulci di ghjoculi di tavola, una zona di torneu è a galeria di prototipi per l'autori. . "Una zona speciale per i ghjoculi di rollu in penna è carta torna ancu cù RatCon Berlin", dice Jäger.

Da avà, e cundizioni di ammissione per u Berlinu Con 2022 sò previste per esse strette. "Ancu se u sviluppu di a pandemia prumette più sollievu per i prossimi mesi, u Berlinu Board Game Con è a vendita di biglietti sò attualmente tenuti cum'è 2G. avvenimentu ", spiega l'urganizatori. Tuttavia, riservemu u dirittu di fà cambiamenti.

Una novità quist'annu serà una spezia di zona cummerciale. A squadra di l'urganizazione spiega: Per a prima volta, un novu pre-avvenimentu chjamatu "B2Brett" serà premiere à u Berlin Con. In l'Hotel Aletto direttamente adiacente, l'editori anu l'uppurtunità di prisentà e so innovazioni à i rapprisentanti di a stampa è di cultivà i cuntatti di l'industria.

Sta parte hè stata apposta per i rapprisentanti di a stampa, di u cummerciu è di l'editoria per pudè scuntrà fora di u rumore di a fiera è offre à i partenarii cummerciale una nova opportunità di networking. L'influencer Sven Siemen, chì gestisce u canale Brettballett, hè daretu à l'idea. Spiega:
"Ancu s'è a scena di u ghjocu di tavulinu hè cresciutu significativamente durante a pandemia, u cuntattu persunale hè statu persu assai. In più di e videochiamate è di l'avvenimenti digitali travaglianu, tutti bramu u scambiu persunale cù i nostri partenarii. Ancu senza a pandemia, avemu sempre un vacu di l'avvenimenti di l'industria in l'estiu, perchè trà a Fiera di i Ghjochi di Nuremberg è a GAME in Essen pocu succede. Cù u "B2BRETT" vulemu prumove a parte cummerciale à u Berlinu Con, perchè per via di a vicinanza di l'avvenimentu di u ghjocu di l'annu, parechji rapprisentanti di l'industria è di u cummerciu seranu in situ in Berlinu.

È serà ancu storicu à u Berlin Con 2022: Per a prima volta in a storia di u Berlin Con, u premiu "Game of the Year" serà attribuitu in un avvenimentu separatu in Berlinu u sabbatu sera, u 16 di lugliu. "Asperemu di celebrà u vincitore inseme à u Berlin Con dumenica", dice a squadra.

I biglietti in anticipu

I biglietti sò in vendita da u 16 di ferraghju. L'urganizatori chjamanu 59 euru cum'è u prezzu per un abbonamentu di staghjoni, chì include i "Game Nights" u venneri è u sabbatu. Ci sò sconti per i prenotatori anticipati: Per a prima volta, u Berlin Brettspiel Con offre biglietti scontati.

Queste riduzioni s'applicanu à i zitelli da 5 à 14 anni d'età, alunni, stagiari, studienti, cercatori d'impiegu cù prestazioni sottu ALG I, persone gravemente disabili (gradu di invalidità di almenu 50), pensionati, beneficiari di assistenza suciale, pensionati di l'UE ( = pensionati di disabilità), e persone chì facenu u serviziu vuluntariu, i titulari di u berlinpass è a carta d'onore Berlin-Brandenburg. I zitelli finu à i 4 anni inclusi ricevenu l'ingressu gratuitu.

Esclusu da i sconti hè u badge limitatu, chì, in più di l'admission u sabbatu è dumenica, dà ancu accessu à a "GameNight" u venneri è u sabbatu sera cù una guaranzia di sedia. Quist'annu, offremu una fase di trè mesi di u primu ghjornu da u 16 di ferraghju à u 16 di maghju 2022 per u badge.

Dumenica, u 17 di lugliu hè di novu ghjornu di a famiglia è tutti i zitelli finu à l'età di 14 anu ingressu gratuitu quandu accumpagnati da un adultu.

L'infurmazione nantu à u Berlin Con è i prezzi di i biglietti hè dispunibule in linea à www.berlin-con.de.

auturi