In i tempi di a Corona, Gamescom 2021 si svolgerà in digitale: dopu a grande apertura di u marti sera in u live stream, a pulitica hà avà ancu apertu a Fiera di i Ghjochi di Colonia. U colpu di partenza hè statu sparatu puntualmente à 10 ore - da avà, i partiti seranu celebrati per una meza settimana.

U colpo di partenza ufficiale hè statu datu u marcuri à 10 ore: a gamescom 2021 hè stata aperta da l'invitati pulitichi d'onore. A causa di a pandemia di corona, aGmescom si svolgerà esclusivamente digitale, cum'è l'annu passatu. L'apertura pulitica ufficiale hè stata ancu trasmessa in diretta. U spettaculu di mezz'ora era moderatu da a presentatrice di TV Katrin Neumann, chì hà tenutu conversazioni in u studio trà i saluti di l'invitati pulitichi d'onore cù Felix Falk, u direttore generale di ghjocu - l'associu di l'industria di i ghjoculi tedeschi, u coorganizatore. di Gamescom. L'apertura pulitica di Gamescom 2021 pò esse vistu cum'è video-on-demand in Gamescom avà, u centru di cuntenutu di Gamescom: now.gamescom.de.

Gamescom in situ: speranze per l'annu dopu

Andreas Scheuer, Ministru Federale di Trasporti è Infrastruttura Digitale, Ministru di Statu Digital Dorothee Bär, Armin Laschet, Primu Ministru di Renania di u Nordu-Westfalia, è ancu u Sindaco di Colonia è Presidente di u Cunsigliu di Supervisione di Koelnmesse, Henriette Reker è COO è Direttore Generale di Koelnmesse, eranu prisenti à l'apertura pulitica in forma digitale Oliver Frese. In i so saluti, l'invitati pulitichi d'onore - fideli à u tema di questu annu "Games: New Normality" - anu riferitu à u grande putenziale di i ghjoculi per a Germania è chì questu deve esse aumentatu ancu di più in u futuru.

Corona hà lasciatu a so marca, ancu in u settore di i ghjochi. Cumu pudete dì chì qualcosa manca questu annu? À propositu di questu: Malgradu u vastu prugramma digitale di Gamescom, a speranza hè stata espressa chì in l'annu à vene infine puderia celebrà novu in situ in Cologne cù centinaie di millaie di visitatori.

Andreas Scheuer, Ministru Federale per i Trasporti è l'Infrastruttura Digitale: "In quantu u più grande avvenimentu di ghjoculi in u mondu, Gamescom hè una figura assoluta. Vulemu custruì nantu à questu è ancu catturà in u mondu internaziunale cum'è un locu di sviluppu in u futuru. L'annu passatu aghju datu u permessu per a seconda tappa di u finanziamentu di i nostri ghjochi quì à u listessu puntu. Da tandu, u guvernu federale hà finanziatu studi di sviluppu di ghjocu per un valore di milioni. Questu hè un veru avanzu. Finu à l'oghje, 40 milioni sò stati appruvati - aspittemu avanti più applicazioni. In più di l'aspetti finanziarii, avemu ancu riposizionatu strategicamente è aghjustatu e cumpetenze in a nostra cumpagnia in una unità di ghjocu separata. Perchè sò cunvinta: Pudemu prufittà da a forza innovativa di l'industria di i ghjoculi in parechji spazii - sia in l'educazione, l'industria è a scienza o solu in u nostru tempu liberu ".

Dorothee Bär, Ministru di Statu per a Digitalizazione in u Guvernu Federale: "U tema principale di Gamescom 2021 ghjunghje à u puntu: I ghjochi sò a nova normale. Ci hà aiutatu à mantene in cuntattu cù l'amichi è a famiglia durante a fase Corona. Per furtuna avemu avutu ghjochi in quellu tempu! I ghjochi ùn sò micca solu a nova normalità cum'è un mediu di divertimentu, ma ancu in l'affari, a medicina è l'educazione. Per esempiu, sempre più cumpagnie "gamifying" i so prudutti - da l'applicazioni di fitness à i vitture è l'arnesi di videoconferenza. L'usu di i ghjoculi in l'educazione hè particularmente eccitante: perchè ciò chì motiva i ghjoculi hà un impattu direttu in u successu di l'apprendimentu, micca solu per i zitelli, ma ancu in a furmazione è l'educazione. Ghjochi dunque offre una forza innovativa enormosa, chì hè dimustrata micca menu da u Gamescom digitale stessu, è avemu da aduprà stu putenziale assai più intensivu. Hè per quessa chì vulemu prumove in più l'industria di i ghjoculi in Germania è cusì chjappà cù u megliu di u mondu cum'è locu. Cù a nova strategia di ghjoculi, avemu creatu una basa eccellente per questu per l'anni à vene ".

"Gamescom hè un esempiu brillanti di u forte cumpunente suciale di computer è video games chì hà aiutatu parechje persone in u mondu attraversu a pandemia di corona".
Armin Laschet, Primu Ministru di Renania di u Nordu-Westfalia

Armin Laschet, Primu Ministru di a Renania di u Nordu-Westfalia: "Gamescom hè un esempiu brillanti di u forte cumpunente suciale di computer è video games chì hà aiutatu parechje persone in u mondu attraversu a pandemia di corona. Sta forma di cumunità hè un bloccu di custruzzione fundamentale di a nostra sucità. L'industria di i ghjoculi hà ancu un putenziale ecunomicu è suciale enormu - micca solu in u sviluppu di u ghjocu classicu, ma ancu oltre. U megliu esempiu di questu hè u campu di l'educazione digitale : l'amparera per u ghjocu hè a natura umana è hè per quessa chì duvemu aduprà megliu e pussibulità è ùn avè micca paura di novi chjassi. Quì, ancu, l'industria di i ghjochi ghjucà un rolu impurtante in u futuru. A causa di stu grande putenziale, duvemu cuntinuà à travaglià nantu à e cundizioni di quadru per l'industria di i ghjoculi. Hè per quessa chì noi in Renania di u Nordu-Westfalia hà stabilitu l'obiettivu di diventà u locu di ghjocu nùmeru 1 in Germania uni pochi anni fà. Avemu ancu bisognu di stu scopu chjaru à u livellu federale per esce in cima in a cumpetizione internaziunale ".

Felix Falk, direttore generale di u ghjocu - Associazione di l'industria di i ghjoculi tedeschi, u co-organizatore di Gamescom: "Gamescom hè finalmente cuminciatu è cù i ghjorni pieni cù annunzii, nutizie è spettaculi chì i fan sò digià aspittendu. Inseme cù i nostri partenarii, creemu un avvenimentu induve milioni di ghjucatori in u mondu ponu di novu celebrà i migliori ghjochi. Ma in questa Gamescom ùn vulemu micca solu parlà di ghjochi, ma ancu di i ghjoculi ghjusti è di a pulitica digitale per a Germania cù l'elezzioni federali in mente. Sò dunque particularmente cuntentu chì pudemu dinò accoglie numerosi pulitici di punta micca solu à l'Apertura Politica, ma ancu à u Debatt (l) e Royale u venneri. Cù furmati cum'è questu, vulemu dà à a ghjovana generazione abbastanza opportunità per fà un parè è mandà u missaghju chjaru: Andate à vota !

Henriette Reker, sindaca di a cità di Colonia è presidente di u Cunsigliu di Supervisione di Koelnmesse: "Sò veramente entusiasta di ciò chì tutta a Koelnmesse, a squadra Gamescom, l'associu di ghjocu è tutti i partenarii anu ottenutu per a seconda volta consecutiva. Hè precisamente stu spiritu innovatore è curagiu chì ci vole à avanzà cum'è sucità in issi tempi difficili. À u listessu tempu, ùn possu aspittà di vede di novu i numerosi gamers in cità. Micca solu perchè anu sempre un talentu assai speciale è a cità sana hè infettata da u so entusiasmu. Ma ancu perchè Cologne beneficia di Gamescom è di i so fans à parechji livelli: Gastronomia, hotele è retail sò solu alcuni di i zoni chì ricevenu un impulsu enormu, soprattuttu durante e fiere ".

Oliver Frese, COO è Managing Director di Koelnmesse: "Per a seconda volta consecutiva, Gamescom 2021 si svolgerà in digitale. Ma di sicuru, ùn avemu micca statu inattivu da l'annu passatu è avemu fattu un grande prugressu cù Gamescom 2021 è e so offerte digitale! Indipendentemente da i nostri spettaculi, u nostru centru di cuntenutu Gamescom avà o attività di a cumunità cum'è Gamescom Epix - in ogni locu avemu fattu usu di l'esperienza di l'ultimu annu è mezu è avemu migliuratu ancu u nostru prugramma. Perchè u nostru scopu hè chjaru: ùn vulemu micca solu esse in pole position in l'affari di fiera in generale, ma ancu in u futuru in vista di l'eventi digitale !

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API