A Gamescom 2022 si svolgerà in Colonia, l'urganizatori anu annunziatu u so pianu, chì puderia veramente travaglià quist'annu. A pandemia di corona avia rallentatu prima a fiera di i video games parechje volte è hà dumandatu à l'urganizatori di truvà modi creativi per realizà. Gamescom ùn hè micca statu annullatu, ma l'avvenimentu hè statu temporaneamente spustatu cumplettamente à Internet. Per u 2022, l'avvenimentu serà di novu un festival in situ. 

U sintimu di festival unicu di Gamescom hè tornatu: u più grande avvenimentu in u mondu per tuttu ciò chì tocca à fà cù l'informatica è i video games è a piattaforma cummerciale principale d'Europa per l'industria di i ghjoculi hà da esse di novu in e sale d'esposizione di Colonia da u 24 à u 28 d'aostu. L'esperienza in situ hè cumminata cù un vastu prugramma digitale. Per Gamescom 2022, serà utilizatu un cuncettu d'igiene è di sicurità chì hè statu pruvatu è pruvatu da Koelnmesse, chì hè sempre in linea cù tutti i regulamenti legali attualmente applicabili è chì assicurerà ancu a sicurezza è una alta qualità di sughjornu. E misure sò implementate cum'è a gestione di l'admission mejorata, a gestione di fila digitale, corridoi extra-larghe o cuntingenti limitati di biglietti.

Hè dinò novu quist'annu hè u prughjettu "Gamescom goes green", cù u quale Gamescom in tuttu serà fattu neutru per u clima à mediu è longu termine, riducendu è evitendu l'emissioni di CO2 è in u cortu termini per via di a compensazione di CO2.

Gamescom 2022 include e seguenti offerte in situ è ​​in linea:

  • zona di divertimentu, zona di cummerciale è altre aree, cumpresi per i fan di cosplay, retro è indie, cù a sensazione di festival unicu di Gamescom in situ
  • Spettacoli di Gamescom cum'è Gamescom: Opening Night Live, Gamescom studios è Gamescom: Awesome Indies cù un publicu in diretta in situ è ​​​​in streaming streaming nantu à numerosi canali
  • Cuntenutu Bundled Gamescom in Gamescom avà
  • Quests interattivi nantu à tutti i canali Gamescom è premii attraenti cum'è parte di Gamescom EPIX
  • Numerose cullaburazioni cù creatori internaziunali è partenarii media

Felix Falk, Direttore Generale di u ghjocu - Associazione di l'Industria di i Ghjochi Tedeschi: "Tutti i fans è i partenarii di Gamescom l'aspittavanu dapoi dui anni: Gamescom torna infine à e sale d'esibizioni di Colonia è cun ellu u sentimentu unicu di festival chì tutti amemu. mancava assai. Quist'annu combina u megliu di i dui mondi: u nostru vastu prugramma digitale cù l'incomparabile sperienza Gamescom in situ. Gamescom stabiliscerà novu standard in u 2022, per esempiu in quantu à a sustenibilità: Cù a nostra iniziativa "Gamescom goes green", faremu di Gamescom un avvenimentu particularmente favuritu di u clima inseme cù i visitatori è l'espositori. Fendu cusì, ùn vulemu micca solu esse un faro per e numerose iniziative per a prutezzione ambientale è di u clima in l'industria di i ghjoculi internaziunali, ma ancu un pioniere per l'avvenimenti internaziunali ".

Oliver Frese, COO è Direttore Generale di Koelnmesse: "Semu finalmente tornati cù Gamescom - in Cologne è in linea! È cun un ventu cunvincente da l'industria di i ghjochi. Chì mi piace assai. Inseme, avemu riunitu un cuncettu forte, in u quadru di u quale, naturalmente, guarantimu ancu a sicurità, a salute è u benessere di tutti i prisenti. " Frese hè ugualmente impaziente di l'iniziativa Gamescom goes green: "Avemu in Koelnmesse avemu longu tempu. travagliendu per purtà e nostre attività ecunomiche in equilibriu cù a sucetà è l'ambiente. Hè ciò chì ci guida. "Hè bonu avè un cumpagnu forte cum'è un ghjocu à u vostru latu, è ancu l'espositori è i visitatori. Perchè u travagliu solu inseme : « Ognunu hà da fà a so cuntribuzione. Cù u pilotu Gamescom diventa verde, simu avà da piglià l'iniziu quandu si tratta di fieri cummirciali favurevuli à u clima - in u mondu !

L'imprese interessate ponu avà registrà a so participazione à gamescom.global/take-part cumpilà è libru direttamente.

Gamescom diventa verde: Assumindu a responsabilità di a prutezzione di u clima inseme

A prutezzione di l'ambiente è di u clima ghjucanu un rolu impurtante in l'industria di i ghjoculi. Ch'ella sia sviluppatori di ghjoculi o editori, urganizatori (eSports), istituzioni educative o fornitori di servizii di u settore di i ghjoculi: tutti anu ricunnisciutu longu l'urgenza di u tema. L'urganizatori di Gamescom sò ancu cuscenti di a so rispunsabilità per a prutezzione di u clima è anu dunque iniziatu "Gamescom va verde".

Basendu nantu à e misure esistenti - cum'è i biglietti di trasportu publicu gratuitu o a furesta Gamescom - Koelnmesse è game-Verband volenu fà Gamescom in tuttu u clima neutru in u mediu è longu termine, riducendu, evitendu è cumpensà e emissioni di CO2. In u cortu termini è cum'è un prughjettu pilotu, Gamescom 2022 diventerà ancu più favuritu di u clima nantu à trè pilastri:

  • L'avvenimentu core cù tutti i zoni per quale Koelnmesse è game-Verband sò rispunsevuli (cumprese l'infrastruttura di u centru di esibizione, i spazii tematichi, u persunale è a mobilità) seranu neutrali à u clima in cuuperazione cù ClimatePartner. Koelnmesse è l'associu di ghjocu cumpensu l'emissioni di CO2 calculate per mezu di dui prughjetti certificati di prutezzione di u clima: un prughjettu di energia eolica in u nord-est di u Brasile è stufe di cucina pulita in Abuja, Nigeria.
  • i visitori pò fà una cuntribuzione vuluntaria à a prutezzione di u clima fendu una donazione o cumprà un "bigliettu verde". U prufittu beneficia di a foresta Gamescom vicinu à Bayreuth, chì hà iniziatu in 2020 è hè digià cresciutu à quasi 20.000 XNUMX m².
  • exhibitor pò fà una cuntribuzione cunsigliata à a prutezzione di u clima secondu a dimensione di u stand. Questu sustene ancu i prughjetti di prutezzione di u clima scelti inseme da Gamescom è ClimatePartner.

Più infurmazione nantu à Gamescom diventa verde pò esse truvata à Gamescom.de/Gamescom-goes-green.

Per a prima volta, l'urganizatori di Gamescom travaglianu cù ClimatePartner per calculà l'emissioni generate durante l'avvenimentu core di Gamescom è a compensazione successiva. ClimatePartner hè un fornitore di suluzione in a prutezzione di u clima per l'imprese è combina cunsiglii individuali cù software basatu in nuvola chì hè unicu in u mercatu. I clienti ponu aduprà per calculà è riduce l'emissioni di CO2 è cumpensà l'emissioni rimanenti. In questu modu, i prudutti è l'imprese diventanu neutrali à u clima, chì l'etichetta ClimatePartner cunfirma.

Susanne Wöllecke, Head of Sales Germany in ClimatePartner, vede Gamescom cum'è unu di i pionieri in l'industria fiera: "A prutezzione di u clima implica sempre i stessi passi: calculà e vostre emissioni di CO2, riducele è cumpensà l'emissioni di CO2 rimanenti. L'Impronta di Carbone di l'Eventi di Gamescom serve cum'è a basa per e misure di riduzzione. L'emissioni di CO2 rimanenti sò compensate da prughjetti certificati di prutezzione di u clima. Hè ancu esemplariu chì Gamescom sensibiliza sia l'espositori sia i visitatori à u tema di a prutezzione di u clima è furnisce l'uppurtunità di participà à i cuntributi di prutezzione di u clima ".

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API