Gamescom ùn sarà micca solu in linea in 2022, ma infine averà da novu in situ in Cologne. L'area indie hè ancu una di e zone più populari di a cumunità. Grazie à i partenarii forti cum'è "Indie Arena Booth", "INDIE AREA HOME of INDIES" da FACTORY-C, è ancu altri urganizatori di u gruppu, i sviluppatori indipendenti anu più opportunità chè mai per a so presenza à u più grande avvenimentu di u mondu per computer è i video games è a piattaforma cummerciale principale d'Europa per l'industria di i ghjoculi, chì si svolgerà di novu in e sale d'esposizione di Colonia è in linea da u 2022 à u 24 d'aostu di u 28.

In l'area indie di gamescom, indie individuali ponu aduprà una zona di stand di finu à 9 metri quadrati via l'urganizatori di u gruppu. Definitivamente ci sò u "Padiglione Nord-Americanu", l'Associazione Rumena di Sviluppatori di Ghjochi (RDGA), GameUp! Renania-Palatinat è l'editore indie Hooded Horse. Per più infurmazione, l'indies duveranu cuntattà l'associazioni è l'istituzioni di finanziamentu in e so regioni è paesi in una prima fase per dumandà l'offerte previste.

Gamescom 2022: Zona cun focus in indies

In più di i prezzi ridotti di l'area per l'urganizatori di u gruppu, gamescom furnisce tutti l'indie cù i seguenti servizii gratuiti in l'area indie:

  • Prumuzione prominente di l'area indie per tutti i visitatori è i media
  • L'usu di a sala d'affari di l'area indie
  • Presenza à IAB Online cum'è parte di gamescom avà
  • prugramma di a cumunità gamescom EPIX
  • avvenimentu a vapore gamescom
  • Possibilità di integrazione in a gamescom mostra gamescom: Opening Night Live, gamescom: Awesome Indies è studio gamescom (selezzione da editori)
  • Participazione à u premiu gamescom (cù costi extra)

L'Indie Arena Booth hè una casa per sviluppatori indipendenti di ghjoculi da u mondu sanu. Hè sia una piattaforma per sviluppatori è una vetrina per a scena indie culurita è vibrante. L'Indie Arena Booth hà u scopu di curà i migliori tituli indie per espansione i ghjochi è e so storie è sparte cù i ghjucatori è i prufessiunali di l'industria. In u 2019 l'Indie Arena Boot hà vintu u Premiu "Best Booth" di Gamescom, in u 2020 u Premiu Heart of Gaming è u Premiu Speciale di a Ghjuria à u Premiu Germanu di Ghjochi di Computer. A scadenza di iscrizzione per a participazione à l'Indie Arena Booth hè u 17 di maghju 2022. Ulteriori informazioni è opzioni di participazione ponu esse truvate à indiearenabooth.de/apply.

L'INDIE AREA HOME of INDIES hè una iniziativa di l'agenza di cumunicazione FACTORY-C. Da più di 20 anni hà realizatu fiere, cunferenze, road shows, prumuzioni, cene d'affari è VIP, è ancu altri avvenimenti in diverse aree. L'agenzia si basa in una cartera cumpleta è a rete cun un focusu nantu à "eSports & Gaming".

U stand di u gruppu INDIE AREA HOME di INDIES in l'area indie Gamescom permette à i sviluppatori di ghjoculi indipendenti di prisentà i so ghjochi à a cumunità globale di ghjoculi. Ogni studio hè benvenutu senza applicazione previa, "primu arrivatu - primu servitu". Ulteriori informazioni è opzioni di participazione ponu esse truvate à indie-area.factory-c.com

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API