Sta settimana principia: Gamescom 2021 principia ufficialmente u 25 d'Aostu à 20:XNUMX (CEST) cù u grande spettaculu di apertura Gamescom: Opening Night Live. L'urganizatori Koelnmesse è u ghjocu - Associazione di l'Industria di i Ghjochi Tedeschi anu annunziatu oghje più dettagli pocu prima di l'iniziu di l'avvenimentu più grande di u mondu per l'urdinatore è i video games è hà datu una panoramica di tuttu u prugramma.

In u centru di cuntenutu Gamescom avà I fan ponu digià registrà gratuitamente avà è scopre tutti l'annunzii, nutizie è punti salienti in un locu da u principiu di Gamescom 2021.

U capu di ghjocu Falk: "Hè finalmente ricominciatu"

Circa 60 grandi editori è sviluppatori internaziunali participanu cum'è partenarii di Gamescom 2021: si prisentanu è i so novi tituli di ghjocu largamente in Gamescom è soprattuttu in Gamescom avà. Un signalu forte per u cuncettu digitale di Gamescom: Paragunatu à l'annu passatu, u numeru di grande cumpagnie hà radduppiatu. In l'ultime settimane, altri rapprisentanti famosi di l'industria di i ghjoculi anu unitu à elli, cumprese: Amazon Games, Epic Games, Humble Games, Konami Digital Entertainment BV, Nekki, Netmarble, Pearl Abyss, Sharkmob AB (Tencent Games), Techland. è Warner Bros. Games. Cumpagnia cum'è Activision, Bandai Namco Entertainment, Bethesda Softworks, Electronic Arts, Koch Media, SEGA Europe, Ubisoft, Wargaming è Xbox sò stati à bordu da a mità di lugliu.

Felix Falk, Direttore Generale di u ghjocu - Associazione di l'Industria di Ghjochi Tedeschi eV, dice: "Hè finalmente ricominciatu: Gamescom 2021 hè l'iniziu di l'avvenimentu chì a cumunità globale di i ghjoculi aspetta. Cù l'esperienza di l'annu passatu, avemu sviluppatu assai di più u cuncettu digitale di Gamescom. Ch'ella sia Gamescom avà, Gamescom Shows, a nostra nova campagna Gamescom EPIX o e numerose campagne di i partenarii di Gamescom: Da u 25 d'aostu, i gamers di u mondu ponu aspittà i ghjorni pieni di annunzii, nutizie è discorsi nantu à i ghjochi più attesi.

In più di circa 60 grandi editori è sviluppatori, ci sò 255 sviluppatori indie chì si prisentanu in u mondu virtuale di Indie Arena Booth Online (IAB Online). 120 ghjochi principali curati seranu mostrati in grandi cabine virtuali. IAB Online hè solu integratu in Gamescom avà.

A causa di Corona: Gamescom hè stata l'ultima volta in situ in 2019. Foto: Volkmann

A causa di Corona: Gamescom hè stata l'ultima volta in situ in 2019. Foto: Volkmann

Ci sò ancu alcuni novi (internaziunali) in vista di i media è di ghjunghje à i partenarii chì portanu u cuntenutu è i spettaculi di Gamescom in u mondu, cumprese: Bilibili (CN), CHIP.de (DE), Douyu (CN), eSports1 / Sport1 (DE). ), Fomos (KR), Game Bonfire (CN), Games.cz (CZ), GamesMarkt (DE), GameStar (HU), Gry-Online.pl (PL), Huya (CN), INVEN (KR), JaRock (PL), Merlin'in Kazanı (TR), Play4UK (UK), Ruliweb (KR), SECTOR (SK), Wehype (inclusi SE, DK, NO).

"Gamescom hè L'avvenimentu per a cumunità globale di ghjoculi. Sò dunque assai più cuntentu chì, da una banda, avemu riesciutu à aumentà a parte straniera trà e nostre cumpagnie partenarii quist'annu à u 75 per centu paragunatu à l'annu precedente - cù questu avemu mostratu una stampa assai internaziunale di l'industria nantu à Gamescom avà. Per d 'altra banda, sò ancu cuntentu chì pudemu purtà constantemente u cuntenutu di queste cumpagnie à a cumunità di u ghjocu globale grazia à i numerosi media attivi in ​​u mondu internaziunale è à i partenarii. Allora u nostru cuncettu funziona ", dice Oliver Frese, Direttore Generale è COO di Koelnmesse.

Per via: In più di i partenarii digià citati, a cumunità pò ancu aspittà una o duie sorprese. Certi partenarii seranu annunziati solu cù l'iniziu di Gamescom: Opening Night Live.

Novu quist'annu: Gamecom Epix

L'azzione di a cumunità Gamescom EPIX, chì hè stata lanciata per Gamescom 2021 per a prima volta, hà digià lanciatu un incantesimu nantu à a cumunità: À l'iniziu ufficiale di Gamescom 2021 u 25 d'Aostu, a cumunità hà prubabilmente digià cumpletu e prime 15 missioni chì vivace mascotte EPI hè sottu now.gamescom.de posa regularmente. Gamescom VAULT si apre allora cù i primi premi. Ci sò altre 15 quests durante Gamescom. Una volta chì tutti i travaglii sò stati cumpletati, Gamescom VAULT apre di novu è revela i premii principali da circa 30 partenarii.

Cosplay è retro sò sempre stati parti essenziali di Gamescom. À Gamescom 2021, i dui spazii uniscenu forze per furnisce i fan cun un prugramma di spettaculu senza paragone. U 26 è u 27 d'Aostu, u paese di cosplay virtuale apre u live stream cù cosplays, musica, arti è puntelli è diversi attelli da 12:00 à 17:30 (CEST).

In a seconda mità di u ghjornu, cuntinuerà in i dui ghjorni da 17:30 p.m. à 22:30 p.m. (CEST) cù sviluppatori di ghjoculi, cullezzione, fans, cunnosciatori di ghjochi classici è novi ghjochi in stile retro mudernu. Tuttu u prugramma in streaming hè dispunibule per i fan gratuitamente in Gamescom avà.

Ancu un must per l'avvenimentu puramente digitale: Cosplay. Foto: Volkmann

Ancu un must per l'avvenimentu puramente digitale: Cosplay. Foto: Volkmann

Se ùn pudete micca abbastanza di cosplay, quist'annu sarete sicuramente felici cù a seconda edizione puramente digitale di u cuncorsu di cosplay Gamescom. In l'ultime settimane, e macchine di cucitura sò tornate calde, sò stati fatti grandi disguises, ritratti incantevuli pigliati è avà sò stati determinati i 20 finalisti di u cuncorsu di cosplay Gamescom 2021. A scelta libera di i vincitori di quist'annu in trè categurie diverse serà trasmessa in Gamescom avà u 27 d'Aostu da 21:00 p.m. (CEST).

Koelnmesse è l'Associazione di ghjocu anu lanciatu u boscu gamescom per Gamescom 2020. U scopu: Inseme cù a cumunità, aiutà à riforestazione di e fureste minacciate di Germania è contribuisce à a lotta contru u cambiamentu climaticu. In u 2020 era digià pussibule di riforestazione di 12.000 m², per gamescom 2021 a foresta duveria avà cresce à più di 15.000 m². Qualchese pò participà à u ligame chì seguita cù una donazione di un euro o più : https://gamescomforest.betterplace.org.

U kick-off ufficiale di gamescom 2021 u 25 d'aostu à 20:00 (CEST) serà u grande spettaculu di apertura di gamescom: Opening Night Live cù Geoff Keighley, in quale seranu presentati più di 30 partiti assai attesi. U 26 è u 27 d'Aostu, u studio gamescom di lingua tedesca è inglese darà à i fanali novi trailers, demo ghjucati, interviste è parechje sorprese. U 26 d'Aostu, u spettaculu gamescom: Awesome Indies presenterà ancu i tituli più eccitanti di sviluppatori indipendenti. U cungressu gamescom, a cunferenza di punta d'Europa nantu à u putenziale di l'informatica è di i video games in un mondu digitalizatu, avarà ancu u 26 è u 27 d'aostu.

In tuttu u ghjornu di gamescom, i visitatori di gamescom avà truveranu un cuntenutu novu - cum'è l'imaghjini è u materiale video nantu à i novi ghjochi - da u partner gamescom. I partenarii trasmetteranu ancu i so propri flussi in diretta è appariscenu in i spettaculi gamescom. Da u 25 d'aostu è in u weekend, i fan indie ponu ancu scopre u mondu virtuale di u "Summer Camp of Doom" à l'Indie Arena Booth Online cù i so avatars. I fan di cosplay è retro averà u valore di i so soldi cù streams in diretta di ghjornu sanu u 26 è 27 d'Aostu.

L'esperienza gamescom 2021 hè arrotondata da u prugramma di supportu di diversi media è ghjunghje à i partenarii. Per esempiu, Rocket Beans TV, Freaks 4U Gaming è INSTINCT3 urganizanu una volta di più in cumunu a "Game Evasion". U top streamer Gronkh, Papaplatte è Trymacs si uniscenu cum'è SPIELESAUSE per a prima volta. Numerose rete di creatori è piattaforme in linea sò ancu co-stream è cummentate nantu à i spettaculi gamescom in diverse lingue.

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API