Fraud with Steam prepaid cards ùn hè micca una nova scam, ma una volta è volta e persone sò vittime di perfidi tricksters chì volenu arricchisce cù u chjamatu spoofing. Dunque, hè necessariu di dà una falsa identità à u telefunu - o per e-mail - per avè accessu à l'infurmazioni cunfidenziale. In u fraudulente di a carta di codice, i perpetratori anu scratched codes in a so vista, chì e vittimi di u fraudulentu dà per telefunu è riscatta da i perpetrators. Calchì volta un dannu cusì altu accade.   


A polizia hà avvistatu senza stanca annantu à u chjamatu spoofing per circa sei anni. "Questu hè induve si nascondenu i fraudsters chì utilizanu un numeru di telefunu falsu per finta di esse una falsa identità per ottene infurmazioni cunfidenziale è arricchisce illegale", hà infurmatu a polizia in u distrittu di Mettmann in 2015 - in quellu tempu, a scam era nova. . L'anni sò passati, ma i fraudsters anu sempre successu. 

Dannu altu: vittima di fraud deve dà codici Steam

A scam hè sempre simile: i perpetratori facenu cuntattu, simulanu una spezia d'urgenza è cusì urge à e so vittime à cumprà carte di codice per trasmette dopu i codici graffiati à i fraudsters per telefonu o e-mail. Tali atti si verificanu una volta è una volta in l'industria di i ghjoculi, tra l'altri cose perchè e carte prepagate - cum'è i codici Paysafe, Ukash o Steam - sò diffusi. 

I truffatori prucedenu perfidamente : si prufittanu di a bona fede o di u sensu di u duvere di l'altri per s'arricchisce cusì. Un utilizatore hà riportatu recentemente un casu di fraude di spoofing in un foru di ghjoculi. A figliola avia pigliatu un novu travagliu, per via di a crisa di a Corona, tuttu era fattu per telefonu via videoconferenza. Per i fraudsters, questu era un terrenu ideale per a scam: i perpetratori fingenu di esse u capu chì era in una reunione impurtante è avianu bisognu di vouchers.

A pressione di u tempu da una banda è l'appellu à u sensu di u duvere cum'è un novu in a cumpagnia di l'altru hà cuntribuitu à u fattu chì a vittima si n'andò à u supermercatu più vicinu, hà compru carte di codice quì, è dopu fotografiatu i numeri di creditu è ​​li mandò à u suppostu capu via WhatsApp. In fine, ci sò stati danni di circa 1.000 euro. 

Quantu perfidi sò i perpetratori. in stu casu, illustra u fattu ch'elli anu intantu mandatu a so vittima insuspettata per uttene forniture in forma di carte di creditu supplementari. Quandu u babbu hà vistu u fraudulente, u dannu era longu fattu. 

A pulizzia urge regularmente prudenza è cunsiglii in questi casi:

  • Ùn trasferisce micca fondi nantu à una telefonata
  • Ùn sparte micca alcuna infurmazione persunale
  • Attenti quandu vi invià à u telefonu
    Trasferite soldi à l'esteru. Cù chì avete vicinu à nimu
    A pussibilità di ritruvà i vostri soldi
  • Finisce sempre a conversazione. U chjamante sarete voi
    possibbilmente spinghje per a continuazione di a cunversazione
    vulete. Ùn andate micca in questu

Frà l'altri cose, Google avvirtenu di fraude di carte di codice: "Se vi dumandate di cumprà articuli fora di Google Play cù una carta di rigalu di Google Play è utilizate u codice per pagà, ci hè una pussibilità chì avete trattatu cù un fraudster. "

U gruppu cita dui esempi per illustrà i scams utilizati da i fraudsters:

  • Un scammer chjama è finge di agisce in nome di una agenza di u guvernu, p. B. una autorità fiscale. Ellu dichjara chì li devi soldi per i tassi, i pagamenti di cauzione, i servizii di raccolta di u debitu, o qualsiasi altra cosa. Sò ancu dumandati à pagà cù carte di rigalu per evità l'arrestu o l'attaccamentu di l'articuli fisichi o a vostra infurmazione persunale, cum'è: B. u numeru di sicurità suciale.
  • Un scammer dice chì hè un parente in difficultà o un avucatu o un altru rappresentante di un membru di a famiglia. Face finta di avè da pagà cù carte rigalu. Puderanu ancu pruvà à impedisce di cuntattà u parente pertinente per investigà l'allegazioni. Ùn li crede micca. In tali casi, mai cumprà carte di rigalu o dà codici di carte di rigalu.

Ancu i gamers suppostamente illuminati chì utilizanu regularmente carte di codice, sò in Internet ogni ghjornu è tornanu ripetutamente in cuntattu cù temi cum'è pirate o fraude in linea, ùn sò micca automaticamente prutetti da i scams di fraudsters tricky.

Valve furnisce ancu informazioni nantu à i scams di carte di codice in a so pagina di supportu. Ci dice chì ci sò "rapporti crescente di fraudsters chì cuntattate e so vittime per telefonu è induce à cumprà carte prepaid Steam per riceve pagamentu per a consegna di fondi da una cumpetizione, o a liquidazione di tasse, dipositi o debiti Afford". Fraudsters spessu pretendenu esse impiegati di l'agenzii ufficiali o l'autorità. E vittime seranu allora urdinate à cumprà carte prepagate è sottumettenu u codice graffiatu.

Valve avvisa: "Per piacè nutate chì e carte Prepaid Steam ponu esse attivate solu in Steam. U valore monetariu assuciatu cù questu pò esse usatu solu per cumprà prudutti Steam cum'è video games, articuli in-game, software è hardware. Se qualchissia vi dumanda di utilizà e carte prepagate Steam, probabilmente avete statu frodatu ". Ancu più impurtante hè l'appellu sussegwente di Valve: "Per piacè ùn dete mai una Carta Prepaid Steam à qualchissia chì ùn cunnosci micca".

E vittime di tali frode puderanu agisce. Qualchese chì hà compru una carta prepagata, ma hà vistu u fraudulente prima, vale à dì chì ùn hà micca passatu u codice, pò rinvià à u venditore. "Puderà scansà e carte è verificà s'ellu sò eligibili per un rimborsu", disse Steam. "Normalmente, e carte prepagate Steam chì sò state attivate ma micca ancora riscattate ponu esse rimborsate da u venditore".

Se avete mandatu i codici à i fraudsters, Valve dice chì duvete mantene e carte di creditu di Steam è i ricevuti è signalà u casu à a stazione di polizia lucale.


auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API