Cum'è Electronic Arts hà annunziatu, l'editore è l'urganizazione mundiale FIFA seguiranu a so strada separata dopu a liberazione di Fifa 23. A prossima parte di a serie di video games di football serà l'ultima sottu u nome di licenza chì hè cunnisciutu per decennii.

Era longu annunziatu chì i fan di football puderanu affruntà cambiamenti prufondi - almenu in quantu à u nome di u pupulare è per parechji ghjucatori ancu a megliu serie di ghjoculi di football. Perchè Electronic Arts è l'associu mundiale FIFA ùn anu micca accunsentutu à un accordu di licenza, a serie serà datu un nome diversu. Circulava digià in Internet è avà hè statu cunfirmatu: EA Sports FC.

Fifa 23: Ultima cuuperazione trà EA è l'associu mundiale

I fan di football anu cunnisciutu a serie di ghjocu sottu u nome "Fifa" per circa trè decennii, è a fase di adattazione serà probabilmente drasticamente currispundente quandu Electronic Arts è l'associu mundiale prestu prestu in a so strada separata. Fifa 23 serà dunque l'ultima cooperazione cù a marca famosa, solu allora Electronic Arts annunzierà più infurmazione nantu à u futuru di a serie. A nova parte di a serie apparirà in u vaghjimu di u 2022.

I prumessi sò corpi: "A nostra visione per EA Sports FC hè di creà u club di football più grande è influente in u mondu, à l'epicentre di a scena di football", hà dettu Andrew Wilson, CEO di Electronic Arts. "Per quasi 30 anni custruemu a più grande cumunità di football di u mondu - cù centinaie di milioni di ghjucatori, migliaia di ghjucatori partenarii è centinaie di lighe, associazioni è squadre. EA Sports FC serà u club per ognunu di elli è per i fan di football in ogni locu ".

Sicondu l'editore, i ghjucatori scopreranu esattamente ciò chì Electronic Arts imagina è quali cambiamenti EA Sports FC apporterà à i fan in l'estate 2023, chì hè probabilmente circa mezzo annu prima di l'imminente premiere di una nova franchise.

Dopu tuttu, serà prubabilmente faciule per i fanni di longu tempu à abituà, perchè l'innumerevoli partenarii è licenze in u mondu di u football significanu chì i ghjucatori ùn anu micca da fà senza realismu è "squadre reali". A cooperazione cuntinueghja à esiste cù a Premier League, LaLiga, a Bundesliga, Uefa, CONMEBOL è sponsor Nike. Tuttu chistu serà cuntinuatu è duverebbe in fine sottulinerà u valore di ricunniscenza di a serie - ancu senza "Fifa" in u nome. per Electronic Arts hè una opportunità.

È a FIFA ? L'associu mundiale prubabilmente ùn lasciarà micca solu i miliardi. L'associu hà longu reagitu à a fine di a cullaburazione à longu andà è hà pigliatu una pusizione: Per quessa, unu hè in scambiu cù i pruduttori di ghjoculi, l'imprenditori di media è ancu i investitori - si tratta di u sviluppu di un titulu di football per l'annu 2024. U presidente di a Fifa Gianni Infantino hè più specificu: Solu chì "Real Fifa" hè u megliu ghjocu per i fan di football. "FIFA 23, FIFA 24, FIFA 25, FIFA 26 è cusì" hè una custante di nomenclatura chì ferma è ferma ancu u megliu ghjocu. Allora forse ci hè una Fifa 24 da un altru studiu di sviluppatore. È sona cum'è una risposta sfida versu l'Arte Elettronica per u partenariatu rottu.

anteprima prodottu stelle prezzu
FIFA 22 Standard Edition | PC Code-Origine FIFA 22 Standard Edition | PC Code-Origin* 48,98 EUR

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API