Sia e fiere di ghjocu o ancu avvenimenti più grandi ponu esse realizati in 2021 dipende largamente da a situazione pandemica. Ancu s'è a più grande campagna di vaccinazione in a storia di a Germania hè attualmente in corso, questu ùn hè micca una garanzia chì u coronavirus pò esse cuntenutu à tale puntu chì e cunvenzioni è e fiere di ghjocu ponu esse tenute in 2021. Tuttavia: certi urganizatori anu stabilitu e date. Chì ne sarà? Solu u tempu dirà.  


S'è no andemu solu secondu l'attuale statu di Corona è cunfidemu in u nostru sentimentu, a valutazione per e fiere di ghjocu in 2021 hè: Ùn si feranu micca - almenu micca in i formati cunnisciuti. U numeru di infezioni da coronavirus hè attualmente stagnante, ma l'Istitutu Robert Koch hà u valore R in più di 1. U risultatu: cresce u numeru di infizzioni, se ferma cusì. Puderia dunque esse un altru annu male per l'industria di l'avvenimenti, malgradu u numeru crescente di vaccinazioni. Tuttavia, certi urganizatori speranu di migliurà è stabiliscenu e date, l'ultimamente l'EGX 2021 in Londra.

Fiere di ghjoculi 2021: i fan speranu, i realisti ci voltanu a spalle

L'urganizatori di EGX 2021 in Londra anu stabilitu una data per a cunvenzione in uttrovi. L'avvenimentu hè prevista per u primu weekend di u mese. Duverebbe, perchè à u stessu tempu chì a data hè annunziata, a squadra EGX indica chì l'avvenimentu serà tenutu solu s'ellu hè sicuru. A cunvenzione hè annunziata cun "ottimisimu è sicurità in mente". Certi fannii sò almenu scettichi nantu à i piani, ma anu sempre a speranza chì l'avvenimentu pò esse.

Ancu in stu paese, l'ottimisimu regna sempre. Allora l'urganizatori di u "gioca ancora!" In Duisburg, una data alternativa per l'estiu hè stata stabilita assai tempu fà, è questu ùn hè micca statu aghjustatu - ancu s'è a probabilità di fà una fiera in l'estiu hè piuttostu bassa. Circa 125.000 persone sò attualmente vaccinate contr'à u coronavirus in media ogni ghjornu in Germania, l'enfasi hè sempre nantu à i gruppi vulnerabili è i gruppi prufessiunali assuciati cun elli. Si sviluppa gradualmente, è i vaccinazioni sò ancu discututi in e pratiche di i medichi da circa aprili. Se u pianu funziona, ci saranu circa dui mesi finu à u "ghjocu ancu!". Ancu s'è tuttu andava in modu ottimali, una fiera seria inclusa più ricenti circa 14.000 visitatori guasi fattibile - in u megliu cù u ricorsu à un cuncettu strettu di igiene è rigulamenti di sicurità elevati, è dopu prubabilmente cù una frazione di i visitori è tariffi d'ingressu significativamente più alti per pudè finanzià e misure. È se i fanali è l'editori si imbarcanu in l'avventura hè una storia completamente diversa.

Allora ùn pare micca veramente bonu per a fiera di u ghjocu d'estate. Ancu l'urganizatori sperimentati di Gamescom anu recentemente dumandatu cun curaciò chì i fans seranu disposti à pagà è e cundizioni in quale si scontranu à u centru di l'esposizione di Colonia. Cintrali era a quistione di u sogliu di u dulore per u prezzu di u bigliettu dopu un aumentu pussibule. I fan hardcore sò improbabile di fughje da i costi più alti. Ch'ella sia ancu appiicata à u visitatore mediu hè una altra materia. Sè vo guardà una fiera famigliali cum'è u "Spiel noch!" Sottu à sti cundizioni, pare nunda di realista chì più di una manciata di visitatori faria a so strada in l'acciaieri.

Se una fiera si faci in tuttu, probabilmente averà un numeru significativamente più bassu di visitatori. Foto: Volkmann

Se una fiera si faci in tuttu, probabilmente averà un numeru significativamente più bassu di visitatori. Foto: Volkmann

U fattu chì l'urganizatori ùn ghjudicanu micca u 2021 per esse un annu di l'avvenimentu sicuru hè statu digià dimustratu da u cancellazione anticipata di u CCXP Colognechì ùn hè micca fattu l'annu passatu. Questu hè amaru per a squadra di l'urganizazione, dopu à tuttu, a fiera hà celebratu solu u so debut in 2019. À a fiera di ghjoculi in Nuremberg, l'approcciu in dui fronti hè pigliatu. Dopu à l'estrema in linea di l'offshoot "BrandNew", a fiera in situ hà da esse realizatu in l'estiu. Ancu s'ellu hè una fiera pura, i requisiti sò simili à quelli per "Spiel noch!". Inoltre, a fiera di ghjoculi hè assai più internaziunale. Chì porta un altru fattore criticu in ghjocu. Solu perchè a campagna di vaccinazione in Germania puderia piglià a velocità in e prossime settimane ùn significa micca chì questu hè ancu applicatu à altri paesi. Una parte significativa di i visitori duveria esse alluntanatu o, se ne necessariu, puderia participà in cundizioni chì ùn sò ancu stabilite : Un certificatu di vaccinazione ? Allora un internaziunale cù regulamenti transnaziunali ? Finu à l'estate ? Improbabile. Avà, a fiera di u ghjocu puderia generalmente esse destinata solu à l'audienza tedesca. Allora a quistione resta, vale a pena?

SPIEL'2021 in Essen puderia avè chance - cum'è l'EGX 2021 sopra citatu in Londra - per via di a data tardiva in 21. Sicondu Merz-Verlag, a fiera di u ghjocu serà da u 14 à u 17 d'ottobre. Attualmente hè tranquillu quì, l'ultima entrata in Facebook hè da nuvembre 2020. L'hibernazione in Friedhelm Merz Verlag hè sempre inusualmente longa: Ancu s'ellu hè sempre prima di l'annu, l'evoluzione attuale in termini di numeri di corona, vaccinazioni è Previsioni in ordine per esse capace di fà una valutazione. L'annu passatu avete avutu edizione digitale di i ghjorni internaziunali di ghjocu annunziatu in maghju. Dunque ci hè ancu tempu per l'infurmazioni iniziali o ancu tangibili nantu à SPIEL'21. Tuttavia, datu l'attuale pandemia, hè almenu improbabile chì più di 200.000 persone si riuniscenu in sale di mostra in u vaghjimu. Se escludete l'audienza internaziunale, pudete ancu avè da escludiri quelli editori chì operanu à l'internaziunale, ma fucalizza nantu à i clienti di lingua straniera (parlanti inglesi). Chì lasciarà abbastanza espositori di prima classe? Tutti participanu ancu ? L'editori sò prubabilmente ancu prudenti, dopu tuttu anu da prutege i so impiegati da pussibuli risichi per a salute - è, in casu di dubbitu, permettenu di participà à una fiera. Saria dunque pianificatu cun abbastanza certezza ?

Ciò chì segue hè digià applicatu à CCXP Cologne 2021: A fiera si piglia ancu una pausa quist'annu. Foto: Volkmann

Ciò chì segue hè digià applicatu à CCXP Cologne 2021: A fiera si piglia ancu una pausa quist'annu. Foto: Volkmann

E regule di igiene è di sicurità significativamente più elevate seranu ancu implementate à SPIEL'21, possibbilmente per rifinanziamentu attraversu tariffi d'ingressu più alti o tariffi di stand. Inoltre, ci sò riservazioni d'alberghi da i fan chì arrivanu. L'alberghi sò permessi di apre in u vaghjimu? Sì sì: in chì puntu? Risicheresti una prenotazione anticipata cum'è fan è possibbilmente esse lasciatu cù i costi, duverebbe allora SPIEL'21 esse annullatu perchè a situazione pandemica si aggrava di novu à u principiu di a stagione fredda malgradu a vaccinazione? Cume avarianu u regulamentu di cuntattu in u vaghjimu in tuttu? Cumu puderebbe regulà è cuntrullà quellu in una fiera? Avete da fà senza tavule di ghjocu?

Attualmente, a pianificazione di fiera cummerciale per l'urganizatori hè probabilmente custituita da centinaie di variàbili. Nunda hè certa, pocu hè veramente prevedibile. Hè abbastanza cum'è una basa per fà l'avvenimentu? Probabilmente micca per dui motivi: L'urganizazione costa soldi. È: l'annu passatu ùn era micca lucrativu per l'urganizatori. Probabilmente ùn piglià un altru risicu. Quantu difficultà e considerazioni finanziarie sò mostrate da l'esempiu di BerlinCon, chì a pandemia colpisce particularmente dura cum'è una cunvenzione hè sempre ghjovana. I pruduttori avianu via Crowdfunding hà dumandatu u sustegnu è hà ricivutu: Eppuru tuttu pare oghje cum'è se u Con in Berlinu ùn puderia micca esse fattu ancu questu annu - almenu micca in l'estiu.

Ci hè assai discussione nantu à e social media. Certi fans speranu chì una fiera di ghjochi avarà da esse almenu in u vaghjimu, ma questi sò prubabilmente più desideri dopu à u tempu longu cù pocu avvenimenti. Altri valutanu a situazione in modu realisticu à pessimista. Ancu 2023 hè chjamatu u primu annu di l'avvenimentu. À a fine, l'urganizatori prubabilmente anu solu a scelta trà annullamentu o fiera cummerciale in linea.


auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API