Webedia, u cummercializatore daretu à e marche di riviste cum'è Gamestar o Gamepro, hà idee novi per suscitarà a scena: Cù u primu "Gaming Podcast Festival" in Germania, volenu creà 125.000 XNUMX podcast in quattru settimane. U festival hè un prughjettu cumuni di GameStar, MeinMMO, GamePro è Nerd&Kultur.

I podcasts sò unu di i formati di l'audio muderni, ma ovviamente ùn sò micca cusì diffusi cum'è unu puderia pensà datu l'hype. Currispondente cunservatore, Webedia stabilisce ancu u mira per u "primu festival di podcast di ghjoculi in Germania".

Duverebbe esse 125.000 2 viste in circa un mese, cusì i podcasters è l'influenzatori di ghjoculi sò nantu à a lista d'invitati, chì duveranu motivà i so seguitori à sente è participà da u 6 à u XNUMX di maghju.

Webedia Germany face parte di u Webedia Group, chì hè stata fundata in u 2007. U gruppu di media francese hè u terzu più grande editore di divertimentu in Francia. Inseme cù e so altre piattaforme in linea in i mercati di Germania, Brasile, Messicu, Spagna, Turchia, Pulonia, Gran Bretagna, Italia, USA è Mediu Oriente, a rete di divertimentu di Webedia righjunghji più di 250 milioni d'utilizatori unichi per mese in u mondu.

Podcast guru Graf: "Avete una grande festa di podcast"

"Da quandu aghju pigliatu a rispunsabilità di i nostri formati audio, vulia celebrà una grande festa di podcast cù i nostri ascoltatori - avà u tempu hè finalmente ghjuntu!", dice Michael Graf, Capu di Podcast in Webedia Gaming.

Sicondu Webedia, u festival di podcast hè u primu di u so tipu in Germania in u settore di u ghjocu. I marchi di Webedia Gaming, MeinMMO, GamePro, GameStar è u film podcast Nerd & Kultur anu unitu forze per l'avvenimentu di cinque ghjorni.

L'ugettivi sò chjaru: u festival hà da scopu di stabilisce un novu furmatu chì offre à i clienti un ambiente di publicità eccitante in u settore audio. A rete cù altri podcasts hè una altra parte di a strategia. Raggiunge u scopu: 1.500 spettatori simultanei in u live stream è 125.000 ascoltatori di podcast in quattru settimane.

Questu averebbe successu grazia à u cuncettu di u festival: podcasts in diretta cù temi attuali ogni ghjornu, alta qualità di produzzione, interazzione cù l'ascultori è invitati eccitanti. 

Sò previste discussioni di una ora è mezu, moderate da Michael Graf - cù un quiz interattivu attaccatu. In più di i visi di Webedia, ogni episodiu includerà invitati cum'è Manuel Fritsch da InsertMoin, Gunnar Lott è Christian Schmidt da StayForever, è ancu influenze di u ghjocu "jessirocks", "RoyalPhunk" è "iKnowReview".

I discorsi seranu trasmessi in u canali Twitch di Webedia MAX è trasmessi in diretta nantu à MeinMMO, GamePro è GameStar. U puntu culminante: a cumunità pò diventà parti di l'episodi via a funzione di chat. U ghjornu dopu, l'episodiu rispettivu serà dispunibule nantu à tutte e principali plataforme di podcast. Accumincia u 2 di maghju, l'ultimu ghjornu di i podcasts in diretta hè u 6 di maghju. U festival serà publicatu in modu prominente nantu à i siti web di ghjoculi di Webedia è in i podcasts MeinMMO è GameStar in anticipu per assicurà a massima attenzione.

anteprima prodottu stelle prezzu
Gamestar XL [abbonamentu à 12 numeri annu] Gamestar XL [abbonamentu à 12 numeri annu] * Attualmente nisuna rivista 74,50 EUR

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API