A partire da oghje, We Were Here Forever by Total Mayhem Games hè dispunibule. Dispunibile avà nantu à PC, u puzzle di cooperazione invita i ghjucatori à vultà à Castle Rock per alcune risposte attese è una scappata di più - o almenu sperendu cusì..

Oghje hè u mumentu di a verità, è hè finalmente u tempu di retrocede in Castle Rock in We Were Here Forever ! In questu puzzle di cooperazione asimmetricu, i ghjucatori spiegheranu parti prima scunnisciute di Castle Rock. Per a prima volta in tutta a serie, i ghjucatori eventualmente esceranu da a fortezza. Una volta fora, scopre a storia di Rockbury è i so residenti, chì una volta prughjettanu di resistere à u rè per scappà di stu regnu misteriosu.

Scappatu Castle Rock

A speranza guidà i ghjucatori in un cimiteru misteriosu è li lasciarà falà in l'acque scure di a fonderia. Amparanu più nantu à l'avvenimenti passati chì anu accadutu in stu locu misteriosu. Mentre cercanu di scappà di Castle Rock in We Were Here Forever, puderanu cumincià à crede ciò chì temevanu sempre: Castle Rock pò esse veramente scappatu?

Un climax epicu aspetta i ghjucatori in We Were Here Forever: E dumande chì anu afflittu i ghjucatori in tutta a serie We Were Here seranu risposte in questa quarta puntata. Hè pussibule di liberà da Castle Rock o hè un infernu chì nimu pò scappà.

Lucia de Visser, co-fundatore di Total Mayhem Games, hè fiera di a liberazione è impressionata da a risposta finu à avà. "Avemu cuminciatu chjucu è avemu fattu una longa strada - cù trè grandi versioni digià, è una squadra chì hà radduppiatu in dimensione. Oghje, dopu à dui anni è mezu di sviluppu - micca menu durante una pandemia - simu entusiasti di mustrà infine u nostru prughjettu più ambiziosu di sempre è sente e reazzioni è l'esperienze di i ghjucatori di tuttu u mondu. Questa serà a nostra più grande pruduzzione è ùn hè micca a fine per i ghjucatori, avemu digià travagliatu nantu à a so prossima avventura cooperativa!

A serie di ghjocu We Were Here

I ghjochi in a serie We Were Here di avventure di puzzle cooperative ponu esse ghjucati in ogni ordine, ancu s'ellu ci hè un filu narrativu cumuni chì li attraversa. A serie hè stata ghjucata da più di 2017 milioni di ghjucatori da quandu We Were Here lanciatu in 6,5, è tramindui We Were Here Too è Were Here Together anu vendutu più di un milione di copie solu in Steam.

I ghjucatori assumanu u rolu di l'espluratori antartici chì diventanu ingaghjati in un misteru chì gira intornu à u regnu di Castle Rock (leghjite più nantu à a storia in a serie di video live-action We Were Here Stories: Chronicles of Castle Rock). Siccomu i ghjucatori viaghjanu separatamente l'un l'altru a maiò parte di u tempu, anu da esplorà parechje spazii. Tuttavia, ogni puzzle pò esse risoltu solu in u travagliu in squadra. I puzziche asimmetriche dannu à ogni cumpagnu infurmazioni sfarente, sfida à i ghjucatori à parlà cun l'altri è scopre esattamente ciò chì l'infurmazioni anu è cumu puderia guidà à a suluzione. I ghjucatori ùn anu nunda, ma u so intelligenza, un walkie-talkie, è tuttu ciò chì ponu truvà in a so strada.

Venendu avà à PC è prestu à PlayStation è Xbox, We Were Here Forever hè destinatu à esse u ghjocu più impressiunanti di Total Mayhem Games. A squadra daretu à u tìtulu hè attualmente più grande chè mai è hà travagliatu duru per creà un ghjocu We Were Here chì supera i so predecessori sia in grafica sia in u scopu. Questu rende We Were Here Forever u più grande è u ghjocu graficamente più avanzatu di a serie, cun un mondu vivu pienu di dettagli fini è più di 22 puzziche novi. Ancu i risolviri di puzzle sperimentati ponu aspittà più di 12 ore di divertimentu.

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API