U Witcher à l'arechje: Witcher Geralt hè ancu dispunibule in formatu di libru audio. Da quandu a serie Netflix hè stata liberata, l'universu Witcher intornu à Geralt von Rivia hà ricevutu novu materiale ogni annu. I fan di i ghjochi è l'adattazione cinematografica di Netflix duveranu aspittà finu à chì The Witcher 4 è Season 3 sò liberati. Se vulete approfondisce allora ma ùn avete micca voglia di leghje, duvete guardà a serie di libri audio The Witcher.

Qualchese chì cunnosce almenu una di l'adattazioni di The Witcher sapi ciò chì hà in l'universu Witcher. A storia scritta da l'autore polaccu Andrzej Sapkowski offre una mistura di tuttu: azzione, intuizione, criaturi mitologichi, amicizia, romantica è una parte di sentimenti di famiglia trà Geralt è Ciri.

Hè ciò chì rende The Witcher cusì speciale

Una cosa in particulare carattirizza The Witcher: A mitulugia slava attraversa a serie. Hè veru chì a saga di witcher cuntene ancu esseri chì appariscenu in altre epiche fantastiche è in ogni ben ordenatu. Enciclopedia di criaturi mitiche pò esse trovu, ma ci sò sempre ligami d'Europa orientali in particulare. Altrimenti, u spettaculu hè basatu annantu à a Pulonia medievale. Stu paràmetru inusual face chì The Witcher si distingue trà e opere più di l'Europa Centrale.

Trent'anni di The Witcher

Sapkowski hà publicatu i primi stori nantu à Geralt in u principiu di l'anni 90. Inizialmente solu un successu in u so paese d'origine, a Pulonia, a saga di witcher hà ottenutu successu internaziunale in i trè decennii successivi. L'adattazione di u materiale sò in parte rispunsevuli, cuminciendu cù l'implementazione cum'è un video game in 2007. I ghjochi, i so espansioni è spin-off sò spartuti in più. cinquanta milioni di copie vendute. Ci sò ancu ghjochi di tavulinu, ghjochi di carte, fumetti è filmi.

Trà l'ultime, a serie Netflix hà causatu un bellu cumbugliu. A terza stagione hè stata filmata da aprile 2022. A data di liberazione ùn hè ancu stata stabilita, ma hè prevista per esse in un locu trà u principiu è a mità di 2023. Prima di quessa, a serie Blood Origin, una prequel di The Witcher, serà liberata à a fine di u 2022. Dopu à u filmu d'animazione Nightmare of the Wolf, chì hè dedicatu à u sfondate di Vesemir, Netflix espansione a so presa nantu à a saga Witcher.

Se vulete cunnosce l'universu cù tutte e so facette, ùn pudete micca evità i rumanzi di Andrzej Sapkowski.

L'audiolibro di The Witcher

A serie di libri audio hè stata liberata in u 2014 Audible è hè doppiatu da Oliver Siebeck, chì i fanni cunnisciuti cum'è l'attore di voce di Game-Geralt. In cuntrastu à u rumanzu, pudete seguità a storia cù i libri audio in ogni locu, sia in a duscia, in a strada per u travagliu, durante a pausa di pranzu o mentre facia i travaglii di casa. Cù una durata di circa dodici ore per rumanzu è cinque per volume di storia corta, questu hè praticu.

Se sceglite u libru audio, duvete attentu à l'ordine. L'audiolibri sò versioni integrali di i rumanzi è e storie brevi è seguitanu a so cronologia: Prima di a serie principale, i volumi L'ultimu desideriu, Tempesta è A Spada di a Pruvidenza deve esse ascoltati. A serie principale à u turnu hè custituita da i volumi L'eredità di l'elfi , L'età di u disprezzu , Battesimu di u focu , A Torre di Swallow è A Signora di u Lavu.

I fans anu da esse preparatu per queste differenzi

Sè vo site un fan di a serie chì piglia u libru audio, duvete esse preparatu per e differenze, perchè a serie Netflix combina u cuntenutu di i rumanzi è i volumi brevi, ma piglia ancu libertà.

Ancu s'ellu si tratta di perspettiva, u creatore di a serie Hissrich piglia una strada diversa da l'autore Andrzej Sapkowski: i prequels di a serie di rumanzi cumincianu cù Geralt è sò spartuti solu in parechje prospettive in a serie principale. L'adattazione di Netflix, invece, hè tutta cù trè storie.

A serie piglia ancu u dirittu di espansione l'avvenimenti chì sò solu insinuati in u libru. Questi includenu a Battaglia di Sodden Hill è a storia di Yennefer, cumpresu u rituali chì a trasforma in una maga. Certi avvenimenti in a serie, cum'è a trasfurmazioni di e scolarette, sò aghjuntu liberamente, mentre chì altri, cum'è u primu scontru di Ciris è Geralt, sò lasciati fora. Ci hè ancu differenze in u timing: Ciri è Geralt si scontranu tardi in a serie, ma Triss Merigold appare prima in a serie è i puteri di Ciri si sviluppanu ancu più veloce.

Una altra grande diferenza hè in i caratteri. L'adattazione di Netflix si basa in più diversità chè u rumanzu originale. I tratti di caratteru è i sfondi cambianu ancu. Fringilla, per esempiu, vene da Nilfgaard in u rumanzu, ma hè solu mandatu quì cum'è cunsultante in a serie. I caratteri minori cum'è Eyck von Denesle appariscenu in a serie cum'è u cuntrariu di i so caratteri rumanzi. Ancu Geralt cum'è u caratteru principale ùn scappa micca i cambiamenti: quellu chì principia l'audiolibru truverà chì hà a pussibilità di parlà più spessu in questu.

Geralt cum'è un audiolibru: vale a pena?

U Witcher hà guadagnatu u so statutu di cultu trà i fan. L'adattazione di Netflix piglia assai libertà è si devia da u mudellu. Se vulete approfondisce u mondu di Geralt von Rivia, duvete andà per l'uriginale. L'audiolibru riproduce questu in a so integralità è hè dunque perfettu per quellu chì, malgradu u ritmu freneticu di a vita di ogni ghjornu, ùn rinuncia micca. ancu di più da The Witcher vulete fà senza.

auturi