Cù The Dark & ​​​​The Wicked, un novu film d'orrore principia in i cinemas - è u trailer hà tuttu. U portale Screen Anarchy hà descrittu u filmu in una rivista cum'è u "film più spaventoso di l'annu". Dopu tuttu, u superlativu pare esse in u regnu di pussibilità, cum'è u trailer di l'orrore dimostra impressiunamente. 

The Dark & ​​​​The Wicked hè un film d'orrore direttu da Bryan Bertino, chì prima hà direttu The Strangers o The Blackcoat's Daughter. U so novu travagliu hà debuttatu à u Festival Internaziunale di Film Fantasia in l'estiu di u 2020 è hè statu liberatu in i Stati Uniti circa dui mesi dopu attraversu RLJE Films. u filmu hè previstu per ghjunghje in i cinemas u 14 d'aprile di u 2022.

Trailer mostra l'orrore agriculu diabolicu

Julie-Oliver Touchstone (cumpresu Preacher), Xander Berkeley (Candyman, Barb Wire) è Marin Ireland, cunnisciutu da Y: Last Man, ghjucanu in The Dark & ​​​​The Wicked. U trailer revela pocu nantu à a storia in generale, ma u quadru hè abbastanza per avè almenu un pocu paura: Dui fratelli sò riportati à a so famiglia in una vechja splutazioni in Texas. A mamma pare insane è pende morta in u granaghju una notte, di sicuru solu dopu ch'ella hà tagliatu uni pochi di dita in cucina.

Ùn hè chjaru perchè esattamente e cose ùn viaghjanu micca bè in a splutazioni. Pura pazzia o forze male o i dui ? Almenu u trailer per forse u "film più spaventoso di l'annu" lascia i telespettatori cù dumande senza risposta. L'imaghjini di l'orrore à volte ùn sò micca particularmente sottili: u snippet di l'annunziu cuntene digià una o l'altra sequenza disgustosa chì rende ancu l'orrore visibile. È perchè hè una sorta di un filmu di horror agriculu classicu, u diavulu ùn manca ancu.

Da a mità d'aprile di u 2022, i fanali ponu vede per sè stessu se The Dark & ​​​​The Wicked hè in realtà u "filmu più spaventoso di l'annu" o se i critichi individuali eranu un pocu euforici.

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video


anteprima prodottu stelle prezzu
L'Oscurità è i Gattivi [Blu-ray] [2020] L'Oscurità è i Gattivi [Blu-ray] [2020] * 18,42 EUR

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API