CD Projekt Red hà annunziatu una nova parte in a saga The Witcher. Siccomu ciò chì hè accadutu à a Conferenza di Sviluppatori di Ghjochi, si pò ancu suppone in questu sfondate chì e persone di talentu sò state cercate per u sviluppu di u ghjocu. Chì ùn hè micca cunfirmatu. Per via, ùn ci hè micca più di un teaser per a nova parte di a serie The Witcher, ma hà digià tuttu.

L'annunziu hè stata una sorpresa è hà colpitu cum'è a spada à duie mani di u witcher: Cd Projekt Red hà fattu a prumessa cù The Witcher 4 chì una nova saga principia. Witcher Geralt deve esse a storia almenu cum'è protagonista. Un'altra indicazione di questu hè l'imaghjina teaser publicata da i sviluppatori, chì mostra una scola di witcher completamente nova.

New Witcher medaglione in a neve

Witcher Geralt era unu di i lupi, ci sò ancu serpenti, orsi, grifoni, misgi - è prubabilmente una altra scola, prima scunnisciuta. Almenu questu hè ciò chì suggerisce u ritrattu, chì mostra un medaglione chjinatu à mezu oculatu in a neve. Apparentemente, CD Projekt Red voli veramente cuntà una storia completamente nova cù a nova saga The Witcher. Nunda hè statu cunfirmatu finu à avà, cusì ci hè assai speculazione.

Dopu tuttu: a forma, l'arechje è u nasu (pudete vede i baffi di gattu quì?) Suggerenu una criatura cum'è gattu. S'ellu ci vole à indovinà, avà prubabilmente scommettemu nantu à una spezia di neve (leopardo), forse ancu un lince. In ogni casu, l'animali graziosi vanu bè cù una scola di witcher. U fattu chì u simbulu hè in a neve di tutti i lochi ùn deve esse una coincidenza, ma una pista. U lynx eurasiaticu, per esempiu, avia a so zona di distribuzione quasi esattamente in quelle regioni chì deve esse idealmente adatte à a serie Witcher.

Finu à avà hè cunnisciutu chì The Witcher 4 serà basatu annantu à u mutore Unreal 5 è apparentemente farà un saltu tecnologicu. U fundatore di Epic Games, Tim Sweeney, hà dettu:

"Epic hà custruitu Unreal Engine 5 per permette à e squadre di creà mondi aperti dinamichi à una scala senza precedente è à un livellu di fideltà senza precedente. Semu assai onorati d'avè l'uppurtunità di travaglià cù CD Projekt Red per spinghje in modu cullettivu i limiti di a narrazione interattiva è di u ghjocu, è questi sforzi beneficeranu a cumunità di sviluppatori per l'anni à vene ".

Allora serà ovviamente un ghjocu di u mondu apertu di novu, è ùn avete micca aspittatu nunda altru in vista di u grande successu di i predecessori.

Chì serà The Witcher 4? Chì hè cumplettamente micca chjaru. CD Projekt Red ùn hà micca cummentatu nantu à a storia o una pussibule data di liberazione per a nova parte di Witcher. Tuttavia, pare evidenti chì u witcher Geralt hà avutu u so ghjornu cum'è un avventuriero, almenu cum'è un caratteru principale. U novu medaglione è l'annunziu esplicitu di una "nova saga" suggerenu chì. Attualmente ùn hè micca chjaru se è in quale misura Geralt apparirà in un altru ghjocu Witcher.

In ogni casu, l'amatori ùn deve micca aspittà a liberazione di The Witcher 4 in u cortu termini: Ancu cù Cyberpunk 2077, i sviluppatori anu fattu chjaru chì qualchì volta duvete aspittà assai per un ghjocu. Ancu s'è una data di liberazione deve esse citata in un certu puntu in un futuru vicinu, ci ponu ancu esse cambiamenti significativi chì necessitanu pacienza da i fan quandu si tratta di a liberazione attuale di una nova parte di Witcher.

U fattu chì i sviluppatori anu fattu l'annunziu à a Conferenza di Sviluppatori di Ghjochi di tutti i lochi puderia indicà chì cercanu u persunale per u prugettu. Ma questu hè ancu in fine una supposizione. Se questu hè u casu, pudete piglià questu cum'è un'indicazione di una fase assai iniziale di u sviluppu. Dopu tuttu, a cooperazione cù Epic Games in quantu à l'usu di l'Unreal 5 Engine puderia simplificà u prucessu di sviluppu à un livellu puramente tecnicu.

Ddu CD Projekt Red annuncia The Witcher 4 cusì di colpu hè una sorpresa. In fondo, ùn hè micca surprisante: A serie Witcher hè una di e marche di videogiochi più riesciuti di sempre. A trilogia hà vendutu milioni di copie in u mondu sanu è hà ricevutu applausi da i fanali è i critichi. Per l'ultima parte, The Witcher 3: Wild Hunt, i sviluppatori si basanu sempre in u so REDEngine in-house, chì secondu CDPR continuerà à esse usatu per u Cyberpunk 2077 add-on.


anteprima prodottu stelle prezzu
The Witcher 3: Wild Hunt [Nintendo Switch] The Witcher 3: Wild Hunt [Nintendo Switch] * 39,99 EUR

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API