Hè difficiuli di evitari "L'animali di a valle di Ahorn" in u mumentu si guardate intornu à a scena di u ghjocu di tavulinu. U simpaticu ghjocu di opere d'arte hè presente à ogni angulu. In questu ghjocu di famiglia, i ghjucatori pruvate à fà u rifugiu invernale u più còmode pussibule per a so famiglia. In più di un mecanismu di piazzamentu di u travagliu classicu, ci hè ancu a piazza di dadi. Questa rivista hè destinata à dimustrà cumu si sta cumminazione in a pratica.

À a fine di u 2020, a campagna Kickstarter di l'editore canadianu Kids Table Board Gaming (KTBG) hè finita cù quasi 9.000 2.200 sustenitori, più di mezzo milione di dollari canadiani raccolti è un scopu chì hè statu 10% rializatu. U ghjocu hè statu votatu in i primi 2021 ghjochi più attesi di 6 in BoardGameGeek. Allora l'aspittà per u ghjocu era altu. L'hype chì circundava u ghjocu hè sempre presente settimane dopu a so liberazione. Cumu hè ghjustificatu questu, è per quale u ghjocu hè una novità ardente, hè solu per esse cunsideratu in questa rivista. Avemu cunsideratu u ghjocu secondu e regule di a seconda edizione. Quì u tempu di ghjocu normale hè 8 invece di 8 mesi (round). Inoltre, l'età hè stata aumentata da 10 à 45 è u tempu di ghjocu da 60 minuti à XNUMX.

U tavulinu di ghjocu in Ahorntal cù l'idea, i viaghjatori è e carte di migliione Image: Jonas Dahmen

Fora hui, dentro ancu

L'opera d'arte si adatta perfettamente à a linea di bellissime opere d'arte chì hè abbastanza standard in KTBG. Senza sorpresa, a qualità ottica in a scatula hè ancu di a più alta qualità. Tuttu hè assulutamente coherente è armonizza perfettamente l'una cù l'altru, sia nantu à e carte, u campu di ghjocu o i tavulini di i ghjucatori. Tutte e carte (idee, migliurà, viaghjatori, furesta è pratu) sò piuttostu sottili è anu un finitu assai piacevule. U bassu spessore di e carte ùn pare micca avè un impattu negativu nantu à a durabilità. In a prova, questi ùn eranu micca propensu à i kinks o simili. Ci hè un totale di 9 risorse diverse per e carte, chì ponu esse tutte stivate in i sacchetti di plastica forniti, leggermente oversize dopu chì sò stati sbloccati. Ci sò ancu figuri di legnu, edifici di lignu è dadi in i cinque culori di ghjucadore è quattru dadi di paese.

U totale di nove risorse di u ghjocu: muniti, storie, cunsulazione è sei beni Image: Jonas Dahmen

Piazzamentu di u travagliu classicu cù u mecanismu di dadi

E regule è u cursu di u ghjocu sò amparati rapidamente. Durante a cunfigurazione di u ghjocu, una di e carte di primavera è d'estate per u boscu è u pratu sò sguassate, cusì chì una nova carta di stagione hè revelata in ognuna di e 6 round. Dopu chì l'ultima carta di vaghjimu era in ghjocu, vene l'inguernu è seguita u puntuazione finale.

À u principiu di ogni volta, una nova carta di viaghjatore hè revelata nantu à u tavulinu di ghjocu in l'osteria, chì offre à i ghjucatori effetti è vantaghji è spazii d'azzione. Allora ognunu tira i so dui dadi di famiglia. Sapendu questu, ognunu manda i so travagliadori à u stessu tempu. Ciò chì hè spiciale paragunatu à l'altri ghjochi di piazzamentu di u travagliu hè chì i lochi individuali ùn ponu micca esse bluccati da altri ghjucatori. Ognunu hà sempre tutti i posti per sceglie. In u modu classicu di piazzamentu di i travagliadori, i lochi offrenu principalmente risorse cù quale e migliure ponu esse acquistate in altre locu o carte di manu pò esse pagate è ghjucate. A cumpusizioni esatta di i risorsi dispunibuli dipende di a stagione è di e carte di u boscu apertu è u pratu.

Quandu tutti anu piazzatu i so travagliadori, i quattru dadi di u paese sò tirati. À u turnu, i ghjucatori ponu avà assignà i so dadi di famiglia è i dadi di u paese à i lochi induve anu mandatu i so travagliadori. Se ponu sbloccare i lochi cù i numeri dispunibuli nantu à i dadi, ponu utilizà l'azzione currispondente. Sì i dadi ùn permettenu micca questu, o se ùn vulete micca aduprà una certa azzione dopu tuttu, avete un token di cunsulazione cum'è cunsulazione. Quessi permettenu di aumentà o diminuite u numeru di punti nantu à un dae da unu per u vostru turnu. À a fine di u so propiu turnu, e carte cù e risorse raccolte ponu esse ghjucate. U limitu di a manu hè trè, cum'è a manu di partenza, à quale puntu pò esse necessariu di scartà. Allora i dadi di u paese sò passati è u prossimu ghjucatore li assigna à i lochi di i so travagliadori.
À a fine di una volta ci hè u solitu "pulizia". E carte sò scambiate è postponate, a carta di u viaghjatore abbanduneghja l'osteria, novi carte di fureste è pratu sò rivelati è u marcatore di u ghjucatore di partenza hè passatu.

I cumpunenti per i ghjucatori cù i travagliadori, i dadi, l'edificazioni è u tableau, nantu à u spinu di quale hè u puntu per a fine. Image: Jonas Dahmen

Inoltre, u ghjocu include ancu un modu solu. Ma questu pare piuttostu unloving paragunatu à u restu di u cuntenutu. Ùn ci hè micca autumàticu o altri elementi di ghjucadore artificiale. Cù e stesse regule di u ghjocu multiplayer andate in una caccia di puntuazione alta. À a fine, uttene un titulu divertente basatu nantu à i simboli cullati è u numeru di certi elementi. Hè abbastanza utile per amparà u ghjocu, ma mostra ancu a natura abbastanza solitaria di u ghjocu. Sè vo vulete più cà una caccia contundente di punti, duvete aduprà altri ghjochi per un ghjocu solitario.

Infobox

Numero di ghjucatori: 1-5 persone
Età: da 10 anni
Tempu di ghjocu: 60 minuti
Difficultà: media
Mutivazione à longu andà : bè
Genere: ghjocu di famiglia
Meccanismi core: piazzamentu di u travagliu, piazzamentu di dadi

Autori: Roberta Taylor
Illustrazioni: Shawna JC Tenney
Editore : Board Game Circus / Kids Table Board Gaming
Sità ufficiale: Member
Annu di liberazione: 2022
Lingua: tedesca
Costu: 45 euro

cunchiusioni

U Circu di u ghjocu di tavulinu hè ghjuntu L'animali di a vaddi d'arce un ghjocu di famiglia solidu in u prugramma. Questu porta un aspettu assai bellu. U ghjocu ùn reinventa micca a rota, ma a so propria cumminazione di u travagliu è a piazza di dadi funziona in modu satisfactoriu.

U ghjocu hè tematicu in spazii ben cunnisciuti. Luntanu da esse novi o unichi, i temi di u boscu è di l'animali funzionanu bè una volta è una volta. In particulare per l'opera d'arte, stu tema offre assai spaziu per un disignu bellu è imaginativu, chì hè statu ancu implementatu bè quì. Uni pochi di ghjoculi di tavulinu di Pasqua anu ancu fattu in u ghjocu in a forma di Fossilis (ancu KTBG), Everdell è Flügelschlag, chì i ghjucatori attenti ponu scopre nantu à carte idee. Tuttavia, u ghjocu ùn riesce micca sempre à trasmette u tema di custruisce un rifugiu invernale in una manera cumpletamente cunvincente. In certi lochi ferma troppu miccanicu per quessa. Eccettu per u massimu di quattru migliure pussibuli, e vostre propiu opzioni ùn si sviluppanu micca veramente più in u turnu. U scurzamentu di u ghjocu in a seconda edizione da ottu à sei volte hè assai bonu per u ghjocu.

U materiale di u ghjocu hè bonu. U culore di l'elementi di lignu rossu tende versu borgogna è, in paragunà à i cubi rossi, ùn hè micca cusì chjaramente distinguibile da l'elementi viole. E carte sò notevolmente più sottili chì in parechji altri ghjochi. Cumu questu affettarà à longu andà ùn pò micca esse valutatu à questu puntu. In i ghjoculi di prova, ùn si pudia micca determinà una suscettibilità aumentata di e carte à a curvatura o a curvatura. U totale di nove risorse sò chjaramente ricunnisciute. L'iconografia nantu à e carte hè ancu chjaru quì. I tokens individuali sò tutti piuttostu chjuchi. Tuttavia, ùn hè micca cusì chjucu chì trattà cun elli diventa una sfida maiò.

L'inseme di regule chjaramente dispostu facilita à truvà u vostru modu in l'Ahorntal. Un pocu di più imaginazione avissi statu desideratu per u modu solu, chì, malgradu l'accortamentu di u ghjocu multiplayer, deve ancu esse ghjucatu nantu à ottu volte, postu chì i punteggi di i livelli individuali ùn sò micca cambiati. Hè quì chì a natura solitaire core di u ghjocu entra in ghjocu. Eccettu per uni pochi di migliure chì rapprisentanu novi lochi (clearings) o dà punti basatu nantu à e carte in u rifugiu invernale di l'altri ghjucatori, tutti quì ghjucanu più o menu indisturbati. Ùn bluccà i posti da i travagliadori ghjoca un rolu maiò quì. Questu permette chì a fase in quale i travagliadori sò mandati per esse ghjucatu in parallelu è l'elementu di u timing si ritruvà più in u fondu. Questu facilita l'accessu à i ghjucatori più ghjovani. Cù i quattru cubi di u paese, ci hè digià un elementu limitante per i lochi, chì, però, ùn pò micca esse influenzatu da alcun attore. A furtuna di i dadi pò esse solu ligeramente aghjustatu via i patch di cunsulazione (o a migliione di l'almanacu).

I cubi di u paese sò l'elementu di u ghjocu chì hè diventatu u più problematicu in a prova. Soprattuttu se certi lochi ùn ponu micca esse sbloccati quandu assignate i dadi è avete da decide di quale locu per sbloccare, u tempu d'inattività in i ghjoculi cù trè o quattru ghjucatori pò diventà abbastanza altu durante i round individuali. Se cullighjate più dadi da altri ghjoculi, pudete evità stu prublema è tutti ponu i dadi cù i so travagliadori à u stessu tempu.

U ghjocu ùn hà micca assai sviluppu annantu à a so durata. Ùn custruite nunda chì vale a pena menzionatu cù l'idee è i migliuramentu chì aumentanu l'opzioni in u trenu. I round individuali si sentenu assai simili, indipendentemente da u primu, secondu o ultimu.

À a fine, però, malgradu u grande hype annantu à u ghjocu, avete da capisce chì ùn avete micca trattatu cù un clone Everdell o luce Everdell. Questa associazione hè fundamentalmente micca deviata da u tema è u stilu di l'opera d'arte.
Cum'è u nome di l'editore canadianu suggerisce, questu hè un ghjocu di famiglia (un pocu sofisticatu). Offre abbastanza decisioni attraversu u "puzzle di risorse" chì ancu i ghjucatori di bordu più sperimentati si divertiranu quì. L'elementu di furtuna di i dadi riduce a capacità di pianificà l'azzioni. Tuttavia, questu ùn si distingue negativamente in u cuntestu generale di u mecanismu di u ghjocu è mantene a cumplessità di u ghjocu un pocu più bassu chè s'ellu si trattava di un postu di travagliu "classicu".

In l'impressione generale unu hà cun L'animali di a vaddi d'arce micca un ghjocu eccezziunale in u top 10 o top 50. I mumenti spiciali mancanu. In ogni casu, hè un ghjocu di famiglia assolutamente solidu chì ancu i ghjucatori cunnistori piaceranu.


anteprima prodottu stelle prezzu
Circu di ghjocu di tavulinu BGC19564 - L'animali di u Maple Valley Jeu de société Circus BGC19564 - L'animali di Maple Valley * Attualmente nisuna rivista 38,99 EUR

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API