Jeff Grubb hà revelatu un nome pussibule per a sequenza di Star Wars Jedi Fallen Order. In cunsiquenza, u successore di l'avventura solista di successu di Electronic Art Star Wars Jedi: Survivor. E ci sò più rumuri - ci sò digià rumuri nantu à u tempu pussibule per a liberazione di "Jedi Fallen Order 2".

Star Wars Jedi: Fallen Order hè statu un successu clamoroso per Electronic Arts è i sviluppatori di Respawn Entertainment. L'azzione-avventura hà vindutu milioni di volte - è avà hà ancu fattu u salto à a nova generazione di cunsole, in particulare: Xbox Series X|S è Playstation 5. Hè longu statu chjaru chì un successore appariscerà. Ùn ci era più infurmazione finu à avà. Hè sempre u casu, ma i fanali ponu almenu esse cuntenti chì u rumore rumore hè sbulicatu.

Star Wars Jedi Brand: Annunciu à Star Wars Celebration?

U fattu chì i rumuri nantu à a sequenza di Star Wars Jedi.Fallen Order sò in u circondu avà ùn hè micca una sorpresa datu a prossima cunvenzione di Star Wars Celebration. I fans anu sempre à aspittà circa duie settimane, allora ci hè u rughjonu pienu di Star Wars - è probabilmente una o l'altra sorpresa da l'industria di i ghjochi. Avà Venture Beats Jeff Grubb hà chjamatu u nome pussibule di u successore cù Star Wars Jedi: Survivor. Micca solu u titulu sona snappy, anderia ancu bè cù a storia di Padawan Cal Kestis è u so droid sidekick BD-1.

Soprattuttu, graficamente, i fans aspettanu una festa. Ùn hè micca menu perchè hè apparentemente chjaru chì "Star Wars Jedi: Fallen Order 2" serà liberatu solu per cunsole di prossima generazione è PC - l'ultima generazione di cunsole hè saltata sta volta è cusì ancu e limitazioni tecniche.

È Jeff Grubb vole ancu infurmazione nantu à a liberazione di a sequenza: assume una liberazione in ferraghju o marzu 2023, micca irrealisticu, ma almenu inusual per un ghjocu Triple A in l'universu Star Wars. Cum'è cù l'altri video games Star Wars famosi (cumpresu Fallen Order, Battlefront 2, Squadrons), unu metterebbe u periodu di liberazione più vicinu à l'affari di Natale.

A sequenza di Star Wars Jedi: Fallen Order ùn resta micca u solu titulu di ghjocu in u segmentu di Star Wars. Dui altri ghjochi sò in sviluppu sottu a dirigenza di Electronic Arts. Un ghjocu hè un shooter di persona limitu di tempu sviluppatu da a squadra di u direttore di ghjocu Peter Hirschmann; u secondu ghjocu serà un titulu strategicu chì travaglia da i sviluppatori guidati da Greg Foertsch à Bit Reactor.

L'infurmazione ufficiale nantu à i novi video games di Star Wars pò esse attesa à a Celebrazione di Star Wars, chì avarà da u 26 à u 29 di maghju.

YouTube

Scaricendu u video chì accettate a pulitica di privacy di YouTube.
Sapete più

Carica video

anteprima prodottu stelle prezzu
STAR WARS JEDI: FALLEN ORDER - [Playstation 5] STAR WARS JEDI: FALLEN ORDER - [Playstation 5] * 24,78 EUR

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API