Finalmente Star Wars Day di novu: u ghjornu di l'azzione micca ufficiale per l'epica sci-fantasy di George Lucas hè statu celebratu per un bellu pezzu, da u 2011 ancu cù un prugramma d'accumpagnamentu urganizatu. In ogni casu, i primi riferimenti à u mottu "Chì u quartu sia cun voi" sò assai più longu. Allora chì fà u ghjornu di Star Wars? Ghjucà à i ghjochi di tavola, per esempiu - à u megliu tituli basati nantu à a franchise. Avemu prisentatu 5 boni ghjochi di tavulinu Star Wars quì sottu.

Star Wars hè un fenomenu chì ùn hà micca persu assai di u so appellu dapoi u so debut in u 1977 cù A New Hope - allora solu chjamatu Star Wars. Iè, i fan di a scola antica criticanu e trilogie muderne, ma i filmi nantu à a nova generazione di eroi anu attrattu milioni di persone à u cinema. È u pruprietariu di a marca Disney ùn si stanca mai di ripiglià a franchizia per cuntinuà à cuntà storie novi, un pocu di i novi formati sò diventati veramente boni. U fattu chì Star Wars hà longu trovu u so modu da u screnu à a sala di ghjocu di casa ùn hè micca menu per via di l'innumerevoli pussibulità narrative chì a franchise offre per u settore di u ghjocu. Ci sò i video games, è di sicuru ghjochi di tavula. Truverete cinque boni ghjochi di tavulinu di Star Wars quì sottu - espressamente micca in ogni ordine di gradu.

Star Wars: Legion

Legione di Star Wars
Star Wars: Legion hè un ghjocu in miniatura nantu à battaglie tattiche. Image: Editore

Star Wars: Legion hè unu di i ghjochi di tavulinu in miniatura trà i tituli di Star Wars. A cuntrariu di Star Wars: Assault Imperiale, però, a Legione hè sempre in espansione cù u novu cuntenutu. Cum'è un fan, cumprate quì à prezzi standard - per Star Wars: Imperial Assault duvete scavà assai più in a vostra billetera. Tuttavia: U ghjocu strategicu di miniature Legion hè ancu una tomba di centesimi. Ci sò innumerevoli aghjurnamenti di truppe è cumandanti - tutti radduppianu u divertimentu. Prima ci vole à assemble e figure è idealmente ancu di pittura.

L'esercitu persunale in ultimamente risultatu da un numeru fissu di punti. Ci hè attualmente quattru fazioni da sceglie in u ghjocu di dui ghjucatori: l'Imperu, l'Alianza Rebel, a Republica Galattica è i Separatisti. Ci hè ancu un gran numaru di caratteri è truppe di guerra da i filmi è serie, chì sò dopu assignati à una di e faczioni. U prucessu hè simplice, ma micca senza sfide: Dui ghjucatori si scontranu nantu à un campu di battaglia - pudete ancu custruisce questu, per via, se vulete - è sperimentà schermu divertenti chì duranu circa duie ore. Star Wars: Legion ùn hà micca bisognu di una storia, perchè stu ghjocu di tavulinu hè essenzialmente di un showdown tatticu.

L'idea hè simile à Star Wars_Armada o Star Wars: X-Wing, tramindui chì sò altri ghjochi in miniatura in quale i ghjucatori creanu a so propria banda di guerra per cummattiri - sta volta in u spaziu. Star Wars: Legion ùn hà ancu ghjuntu à a fine di u so ciclu di vita, cusì hè sempre pussibule di principià senza prublemi. Atomic Mass Studios hà recentemente pigliatu a rispunsabilità creativa è prisentatu qualchì cuntenutu futuru.

Star Wars: Legion hè cunsigliatu per 2 persone da 14 anni è più è hà un tempu di ghjocu di 120 minuti.

anteprima prodottu stelle prezzu
Asmodee | Giochi di massa atomica | Star Wars: Legion | ghjocu basicu |... Asmodee | Giochi di massa atomica | Star Wars: Legion | ghjocu basicu |... * Attualmente nisuna rivista 69,95 EUR

Star Wars: Ribellione

Ribellione di Star Wars
Star Wars: Rebellion hè cunsideratu unu di i migliori ghjochi di strategia per dui ghjucatori. Image: Editore

Star Wars: Rebellion hè un ghjocu espertu tatticu chì mette dui ghjucatori l'un à l'altru in i roli di l'Imperu è l'Alianza Ribelle. Hè un cuncettu di duellu puru, ma cù una idea di ghjocu asimmetrica chì hè basatu annantu à a storia di i filmi. Tocca à i ribelli di distrughjini a Death Star, preferibile usendu tattiche di guerriglia; l'Imperu, invece, deve truvà è distrughje a basa ribellu.

Un ghjocu di gattu è mouse avvincente è strategicamente esigente cù caratteri famosi di l'universu Star Wars si sviluppa in un periudu di circa trè ore. Diversi caratteri principali servenu cum'è unità speciale per i ghjucatori, ognunu cù cumpetenze diverse. L'impegnu di u tempu necessariu hè ancu u più grande difettu di u ghjocu di tavulinu. Ma: ogni minutu vale a pena. Raramente i ghjochi di tavola sò sempre eccitanti da u principiu à a fine, Star Wars: Rebellion hè una di l'eccezzioni benvenute è hè ancu un prezzu attraente per ciò chì offre.

Ogni ghjocu hè diversu, almenu in dettagliu, è cusì scrive a so propria storia. Si tratta di scontri aperte, attacchi di guerriglia, sabotaggi, rapimenti è manovre di diversione tattiche. A gamma di strategie pussibuli hè grande. Star Wars: Rebellion ùn hè micca solu un ghjocu di tavulinu di Star Wars, hè unu di i migliori, forse u megliu. Tuttavia, u titulu richiede un pocu tempu di furmazione. Parechji ghjochi passanu prima di sapè è ponu aduprà tutti i trucchi strategichi pertinenti. Chì hè bonu, perchè l'unica espansione finu à quì "Rise of the Empire" ùn hè micca solu estende a motivazione à longu andà: l'add-on rende ancu u ghjocu di tavola significativamente megliu perchè irons out weaknesses in u ghjocu di basa. A ricunniscenza hè dunque chjara: duvete sicuramente ghjucà à Rebellion cù l'espansione.

Star Wars: Rebellion hè cunsigliatu per 2 (4) persone di 12 anni è più è hà un tempu di ghjocu di circa 180 minuti.

Star Wars: Talisman

Talisman di Star Wars
Star Wars: Talisman di Pegasus Games hè un RPG classicu ricustruitu. Image: Editore

Era assai tempu fà, in una galassia luntanu, luntanu: u bonu è u malu si battevanu, è sta volta in Star Wars: Talisman, i ghjucatori sò ghjustu in u corpu. In cuntrastu à parechji altri ghjochi di tavulinu di Star Wars, u ghjocu di tavulinu hè assai più superficiale, cù l'enfasi di u divertimentu senza cumplicazione basatu annantu à u Talisman classicu di rolu. In cunsiquenza, ci sò largamente cambiamenti puramente visuali, ma ancu un sviluppu ulteriore ludicu. L'istruzzioni sò un pocu troppu cumplicati in i lochi, cusì pudete avè da purtà u tìtulu più di una volta per capisce cumplettamente e regule. Nisun inconveniente veru, perchè un ghjocu di Star Wars: Talisman vale a pena.

In u so core, l'enfasi hè nantu à a divisione trà Jedi è Sith - in Star Wars: Talisman questu hà un impattu direttu nantu à u ghjocu. Da una banda, questu affetta i pussibuli miri di attaccu è, da l'altra banda, una restrizione in e cumpetenze di putere eseguibile. U mutivu principale chì i fanni si divertenu hè perchè cunnosci u mudellu: In vendita di ghjocu, scuntrà caratteri è locu famosi chì ùn sò micca solu basati nantu à i classici, ma ancu nantu à l'interpretazione di Disney di Star Wars - cusì hè una questione di gustu. .

Eccitante: In u cursu di un ghjocu, i caratteri di i ghjucatori si sviluppanu, ricevenu novi cumpetenze è equipaghji. Perchè tuttu questu? À a fine, si tratta di scunfighja l'imperatore personalmente in una battaglia finale complicata per diventà u guvernatore di a galaxia. Star Wars: Talisman hà una torsione di equilibriu di u latu chjaru-scuru chì hè unicu in u spaziu di ghjocu di tavulinu di Star Wars. I costi d'acquistu sò ancu moderati.

Star Wars: Talisman hè un ghjocu di rolu è hè cunsigliatu per 2 à 6 persone da 12 anni è più. Un ghjocu dura circa 90 à 120 minuti.

anteprima prodottu stelle prezzu
Pegasus Games 56110G - Talisman: Edizione Star Wars Pegasus Games 56110G - Talisman: Edizione Star Wars * 39,99 EUR

Star Wars: Sbloccare

Sbloccare Star Wars
Star Wars: Unlock hè puzziche situate in a galaxia. Image: Editore

Star Wars: Unlock hè speciale trà i ghjochi di tavulinu di Star Wars in parechji rispetti: Hè un ghjocu puramente cooperativu è ùn si tratta micca di battaglie aperte o di scaramucce tattiche, ma di risolve puzziche. Ci hè una app cumpagna gratuita per iOS è Android. U ghjocu di carte hè di esaminà l'ambiente per indizi, cumminendu oggetti currettamente è risolve i puzziche à a fine - questu distingue chjaramente Star Wars: Unlock da i ghjochi di tavulinu Star Wars publicati prima.

Trè scenarii sò inclusi chì permettenu à i ghjucatori di viaghjà attraversu a galaxia. Va à u Rim Esternu, à Hoth è per una missione secreta à Jedha. Quì, ancu, ùn hè micca solu a trilogia classica chì hè trattata tematicu. Una avventura dura circa 60 minuti, ma certi gruppi di ghjucatori ponu fà in menu tempu. Star Wars: Unlock ùn hè micca solu destinatu à i fan di l'epica di George Lucas, hè ancu l'introduzione ideale à a serie Asmodee Unlock.

A qualità di i puzziche varieghja significativamente secondu l'avventura. U titulu puderia esse troppu faciule per i ghjucatori sperimentati, ma ùn importa micca perchè parechji veterani sò in ogni modu cullezzione. Star Wars: Unlock vene à a luce di a tendenza in corso in i ghjochi di tavula di fuga, ma ùn implica micca a distruzzione di alcun materiale. Pudete teoricamente ghjucà parechje volte, ancu s'è u stimulus naturalmente diminuisce dopu chì u compitu hè statu finitu. Star Wars: Unlock hè dunque perfettu cum'è un ghjocu pass-on.

Star Wars: Unlock hè publicatu da Asmodee Germany. Hè cunsigliatu per 1 à 6 persone da 10 anni è più è dura 60 minuti.

Star Wars: Outer Rim

Star Wars: Outer Rim
Star Wars: Outer Rim hà parechje storie è parechji caratteri - è ci sarà ancu di più cù l'espansione. Image: Editore

Star Wars: Outer Rim hè u ghjocu di tavulinu di Star Wars chì i fan anu avutu grandi speranze per quandu hè statu liberatu. Infine scrive una storia cù un caratteru è sperienze una avventura in evoluzione. Fate un rolu di un caratteru famosu di l'universu sci-fantasy - cum'è Han Solo, Boba Fett o Lando Calrissian - è partite cù a vostra nave spaziale per ottene a fama. In termini meccanichi: raccoglie punti di prestigiu.

U modu hè u scopu. Cumpite i travaglii, scuntrà i nemici, cullettate ricompense, equipate u vostru caratteru, a vostra nave è a vostra squadra è sperimentate, passu à passu, e piccule storie chì sò basate nantu à e scene di a trilogia di film. U ghjocu di tavulinu hè speciale à u primu sguardu: invece di un tavulu di ghjocu classicu, i ghjucatori si movenu nantu à un anellu semicircular, l'omonimu Outer Rim. E regule ponu esse amparate comparativamente rapidamente, i muvimenti si facenu in un ordine fissu cù diverse azzioni.

Ci hè ancu un elementu notevuli di furtuna, ma cusì hè a vita di i contrabandisti è i cummircianti di spezie. Quantu successu u principiu di un ghjocu dipende largamente da uni pochi di fattori casuali. Se e carte è i dadi ùn significanu micca bè per unu di i ghjucatori, u principiu pò esse un pocu duru - ma questu equilibra cum'è u ghjocu avanza.

In u so core hè l'attrezzatura di u caratteru è l'esperimentu di e storie trasmesse à traversu l'avvenimenti di a mappa. Star Wars: Outer Rim hè dunque unu di quelli ghjochi di tavulinu di Star Wars chì in realtà hè più destinatu à i fan di i filmi o di a franchise. U più grande divertimentu hè di rivivere sceni famosi da u mudellu nantu à a tavola di ghjocu di tavulinu - qualchì volta cù un risultatu incertu. Star Wars: Outer Rim offre assai flair è atmosfera, ma à u listessu tempu hà da luttà cù unu o l'altru difettu. Ma: Cù l'apparizione di a prima estensione "Open invoices" ci hè a pussibilità di aghjustamenti significativi. E apparentemente l'add-on risolve alcuni sbagli, furnisce più scontri è più petite storie in forma di carta. Quasi va senza dì chì novi caratteri è navi spaziali entranu ancu in ghjocu.

Star Wars: Outer Rim hè un espertu di ghjocu per 1 à 4 ghjucatori è cunsigliatu per l'età di 15+. Un ghjocu dura circa 120 à 180 minuti

auturi

Ultima aghjurnazione u 19.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API