DC Batman - u mondu di u cavaliere scuru hè u tìtulu di un novu cumpendiu recentemente rivisatu è publicatu da DK Verlag. Cumu Bruce Wayne hè diventatu Batman? Quale sò i peggiori avversari di i pipistrelli ? È: Perchè u Joker hè statu premiatu per a so onestà? Quistioni eccitanti circundanu u cavaliere scuru, chì ùn hè micca un supereroe in u sensu classicu. U Batman Compendium risponde à parechje di queste dumande, cumprese più di 800 illustrazioni comiche originali.  

Grazie à u novu filmu The Batman, ùn solu Robert Pattinson hè tornatu in u focu, ma ancu u battu stessu, ancu u creatore Bob Kane ùn pudia micca avè imaginatu chì un caratteru di cartone inventatu in u 1939 un ghjornu serà cusì famosu. In u maghju di quellu annu, u Dark Knight hè apparsu per a prima volta in un numeru di a rivista comica di i Stati Uniti "Detective Comics" - oghje DC è Batman hè u caratteru più populari di l'editore. L'editore Dorling Kindersley (DK Verlag) celebra u bat cù u cumpendiu "DC Batman - U mondu di u Cavaliere Scuru". 

Tuttu per i fan in più di 200 pagine

Batman hè diventatu una parte integrante di a cultura pop: Innumerevoli filmi, serie, libri, fumetti è ghjochi contanu storie individuali di Gotham City, a mega-metropoli nantu à quale Batman è u so alter ego Bruce Wayne tenenu e mani blindate in modu protettivu. Anecdote: "Batman" ùn era micca un battu à u principiu - Bob Kane avia imaginatu l'eroe cum'è un uccello culuratu cù una tag d'ochju. Chì ùn era micca veramente successu. Solu a cooperazione cù l'autore Bill Finger hà fattu e cose cumplette. Finger ùn hè statu mintuatu per un bellu pezzu.

Anecdota più: u nome di l'alter ego di Batman Bruce Wayne ùn hè micca una coincidenza, ma vene da i nomi di dui eroi: u cumbattante di libertà scozzese Robert the Bruce è l'eroe naziunale americanu Mad Anthony Wayne.

I dettagli di stu livellu ponu esse truvati in l'antologia in lingua tedesca nantu à u bat, chì torna à una cuuperazione trà l'editori DC è DK. Vale a pena guardà u libru di 216 pagine in copertina rigida - in particulare per i fan. Daretu à l'idea hè l'autore Matthew K. Manning, un espertu di fumetti ricunnisciutu è implicatu in più di 90 libri è decine di fumetti. Hà travagliatu ancu per DC è Marvel, ma ciò chì hè più pertinente per u cumpendiu hè l'expertise chì Manning hà guadagnatu da l'autore di libri nantu à i fumetti. A quantità di infurmazione nantu à Batman, i so amichi è i so nemichi hè stata investigata in una manera currispundente ben fundata. 

Revisione Batman Compendium
Micca solu Batman hè u focu, ma ancu i so avversari. Foto: Volkman

U libru cuntene infurmazioni evidenti è ciò chì aspittà - ciò chì pare l'armatura di Batman è perchè s'assumiglia o: Chì hè accadutu à i genitori di Bruce Wayne? Ma ùn duveria micca esse. Almenu quant'è sorprese ponu esse truvati nantu à più di 200 pagine di u libru, chì sò pieni à u brim di disegni comici originali. Si tratta di u legendariu Arkham Asylum, di Batman è u so figliolu - è ancu di "Ace", u Bat-Dog. Certi sò maravigghiusu, certi sò divertenti. In ogni casu, a navigazione in u cumpendiu hè assai divertente. Pagina dopu pagina ci hè qualcosa di novu da scopre, spartutu da l'epica d'oru di l'anni 1930 è 1940 à l'epica muderna d'oghje. 

A trasfurmazioni chì Bruce Wayne è u bat, ma ancu i so cumpagni è l'avversarii anu subitu annantu à i decennii hè sorprendente. U battellu grisgiu-blu, chì hè statu disegnatu in pocu dettagliu, hè diventatu un musculu di l'armatura negra. Tuttavia, una cosa hè stata per u vindicatore scuru da u principiu è hè sempre oghje: l'innumerevoli - più o menu utili - gadgets chì Batman hà da ritruvà in l'absenza di veri superpoteri. Ci hè ancu assai di truvà in "DC Batman - U mondu di u Cavaliere Scuru". Granate di pipistrelli, pellet esplosivi, vari batarangs - ci sò info è disegni per tutti l'arnesi pazzi. U Batmobile è i so sviluppi futuri trovanu ancu un locu.

rivista di libri batman compendiu
Ci hè assai infurmazione - da u bat suit à l'armi di u bat. Foto: Volkman

Hè particularmente eccitante quandu l'aventure Metaverse di Batman sò indirizzate. Ùn eranu micca solu strani, eranu qualchì volta difficiuli di capiscenu. U cumpendiu faci ancu un travagliu educativu quandu si tratta di classificà i stori di u bat è i caratteri cum'è Reverse Flash, Batman da Zur-en-Arrh o White Lantern in i mondi DC. 

Ci hè parechje idee chì vi facenu surrisu, datu a stranezza chì ùn avete micca cridutu u bat è u so alter ego cunservatore cum'è fan mediu. In ultimamente, i numerosi cambiamenti è mudificazioni di u caratteru di cartoon sò probabilmente un fattore chjave in u so successu. E cose ùn anu micca stancu di Batman in i decennii. U bat, cum'è un caratteru ambivalente, era raramente simpaticu. Impulsatu da i so compiti è dotatu di una morale à volte discutibile, u battu ùn hà mai avutu l'imaghjini di l'omu pulitu di un Superman. Batman hè un eroe cù bordi grossi - u cumpendiu mostra nantu à e so pagine 200 impressiunanti perchè duvete piace "U Batman" à a fine malgradu tutti i so difetti. 

Batman Compendium Book Review
A navigazione hè un viaghju in u passatu. Foto: Volkman

In particulare, u fondu di u caratteru è i mutivi di i so azzioni suscitanu interessu. U libru "Batman - The World of the Dark Knight" di DK Verlag serve sta curiosità. I sfumature socio-critiche di i rispettivi decennii comici sò ancu notevuli una volta è una volta: a morte è a risurrezzione, a miseria, u feminismu - parechji temi suciali pertinenti ponu esse truvati in l'aventure di Batman. Se listate e storie individuali liberamente, avete solu ignoratu assai di a critica suciale à a fine. U cumpendiu mostra induve guardà più vicinu.   

Infobox

Volume: 216 pagine
Editore: DK Verlag / Penguin Random House
Traduzione: Joachim Körber, Christian Heiss (edizione 2012)
Annu di liberazione: 2022 / 2012 
Lingua: tedesca
Costu: 22 euro

cunchiusioni

Batman hè un stronzo - qualchì volta in ogni modu. E s'è vo avete sfogliatu e pagine 216 di u cumpendiu di novu publicatu, chì per via porta u tìtulu inglese apttamente originale "Batman - The Ultimate Guide New Edition", pudete ancu ghjustificà a vostra opinione. À a fine, pocu hè restatu di u battu amabile, chì hè bonu. Quasi ogni eroe comicu hè cusì cummattitivu, hà tante facce malgradu una maschera, hè cusì cumplessu è dunque interessante. U Batman Compendium spoglia u caratteru, espone l'eroi - ma à u listessu tempu sempre mostra perchè Bruce Wayne è Batman sò in fine innegabilmente trà i boni.

Ùn ci hè nunda da lamentà in quantu à a qualità, datu l'ampiezza è a preparazione editoriale "à u puntu" cumpresi i disinni di pagine riesciuti, si puderia guasi pensà chì u cumpendiu, chì costa 22 euro, si vende sottu à u so valore. A presentazione è u cuntenutu sò di un altu standard, l'infurmazione hà aghjustatu un valore ancu per i fan di u battellu longu. Raramente hè statu cusì interessante di foglia una compilazione pagina per pagina. È ùn hè micca raru chì unu s'appoghja à leghje cù u pensamentu chì l'una o l'altra vechja storia comica pari familiar. "DC Batman - U mondu di u Cavaliere Scuru" da DK Verlag offre un pocu di viaghju in u tempu per esse un fan.

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API