Un novu ghjocu di tavulinu di dinosauru in prova: Jurassic World - Ritornu à l'Isla Nublar da Macro Teubner hè statu publicatu da Verlag Schmidt Spiele è si prova di esse un ghjocu di tavulinu simplice è favuritu per a famiglia chì apre a porta à u generu di tituli di custruzzione di ponte. Hè un ghjocu di tavulinu basatu annantu à a licenza di film da Jurassic World - ma hè esattamente induve si ferma.

Jurassic World - Ritornu à l'Isla Nublar hè un ghjocu di tavulinu di custruzzione di ponte per dui à quattru ghjucatori, da nove anni in più. À questu puntu sapete almenu duie cose. Prima, si tratta di a gestione di e carte di a manu. E siconda: In vista di a ghjovana età di entrata, u titulu di Schmidt Spiele ùn pò esse particularmente cumplessu. In fattu, l'autore Marco Teubner usa parechje varianti in Jurassic World - Ritorna à l'Isla Nublar, da quale pudete custruisce a vostra sperienza Jurassic - ùn hè micca veramente cumplessu à a fine, ma ancu quandu tutti i trucchi sò usati à u pienu. , Ci hè sempre una basa di regula solida, per indulge in avvicinamenti di ottimisazione di u puntu strategicu.

Jurassic World: Ritorna à l'Isula di u Sole

Per Jurassic World - Ritorna à Isla Nublar, u tradiziunale editore berlinese Schmidt Spiele usa a putente licenza di film da Amblin Entertainment è Universal. Puderete ancu vede in u bellu pacchettu, una volta chì hè spuntatu è postu nantu à a tavula, pocu resta di l'implementazione di u mudellu. L'usu di a licenza hè basamente limitatu à l'usu di u logu Jurassic World è a denominazione di e faczioni da i filmi, è ancu qualchì grafica. Altrimenti, u ghjocu di tavulinu di dinosauru pare comparativamente sobriu, ancu i lucertuli primitivi ghjucanu roli di sustegnu. L'interpretazione di Isla Nublar hè ancu irritante - in i filmi hè almenu una spezia di sinonimu per una isula di horror piena di periculi.

Rivista di ghjocu di tavulinu Jurassic World Schmidt Games
In generale, a licenza ùn hè stata aduprata bè - u logu hè in ogni modu. Foto: Volkman

In Jurassic World - Ritorna à l'Isla Nublar, u regnu isulanu hè più reminiscente di "Fantasy Island", induve pudete stà nantu à a spiaggia in u sole è sip cocktails cun gusto. Periculi mortali? Dinosauri assetati di sangue? Eccettu per u T-Rex è forse u Pterodactylus, ùn ci hè micca cusì. Ancu i cute triceratops è un stegosaurus sò "cacciati" nantu à i ghjucatori - sò tramindui erbivori. In ogni casu, i Velociraptors astuti ponu esse truvati solu in forma rudimentale nantu à certi carte, è ci hè pocu evidenza di e criature veramente brutte di i tempi preistorichi.

Tema di Dino in avvicinamenti

Ùn importa micca, u tema di i dinosauri hè vagamente ricunnisciutu è l'interpretazione idiosincratica di Death Island facilita à quattru ghjucatori di seguità. Ancu s'ellu ùn hè micca particularmente difficiule à a fine, postu chì ci hè una attività regulare nantu à u bordu, ma micca particularmente assai. I scatuli è i campi sò posti quì, qualchì volta i quattru dinosauri si giranu intornu - questu hè. L'enfasi principale hè nantu à u sistema di custruzzione di ponte. È questu hè abbastanza successu.

Rivista di ghjocu di tavulinu Jurassic World Isla Nublar
Un ghjocu di dino senza dinosauri ? Ùn hè micca pussibule: Allora ci sò quattru animali di lignu. Foto: Volkman

Dui à quattru ghjucatori agiscenu cù a so squadra per assicurà i risultati di ricerca persi in l'isula. "Team" in questu casu significa solu chì ogni ghjocu porta una spidizioni - ancu s'ellu pò sona diversu, Jurassic World - Return to Isla Nublar hè un ghjocu di tavulinu puramente cumpetitivu in u quale si tratta di punti massimi à a fine.

I ghjucatori cumincianu cù un mazzo standard è mentre u ghjocu avanza, anu da cumprà carte - è à volte scartà - per fà elli i generatori di punti più efficaci pussibuli. Turnu dopu turnu, ghjucate e vostre carte mani in l'ordine più intelligente pussibule per custruisce campi. L'ultimu hè u scopu generale, perchè questu hè l'unicu modu per attivà una valutazione in tuttu. Questu hè limitatu è pare simplice, ma cù ogni mossa nova ci hè sempre una decisione trà l'aghjurnamentu di u ponte o a cullezzione di punti. Solu più tardi in u ghjocu, i dui riescenu à un puntu raghjone.

Custruzzione di carte divertente senza fattori di stress

Ajustà u vostru mazzo di carte persunale per anticipà a cumminazione più sensibule pussibule hè sempre divertente, ma micca particularmente esigente. Allora pisate e cose: custruite un campu, piazzate scatuli, cumprà i biglietti. Micca tuttu hè pussibule in ogni mumentu per via di e risorse scarse - di quale ci sò solu dui. Soprattuttu chì pudete ancu pruvà à pusà i vostri campi è e scatuli di l'equipaggiu cù previsione per ottimisà e fasi di scoring. A più, i dinosauri ponu mette una chiave in l'opere, ma più nantu à questu in un mumentu. Quì è quì decide ancu se aduprà e vostre carte cum'è risorse o per qualcosa "utilità". Allora pudete, per esempiu, prutegge si da un attaccu o sorte una carta o scartà carte è disegnà una nova.

À a fine di u ghjornu, tutte e piccule cose significanu chì avete da pensà à ciò chì fate in quale ordine per puntuà quant'è più punti pussibule per ogni muvimentu. Ùn ci hè micca troppu tempu per quessa, perchè u ghjocu finisci dopu à quasi 60 minuti perchè una di e trè cundizioni finali hè stata cumpletata. Allora u principiu hè: Get quant'è pussibule nantu à u scoreboard in u più brevi tempu pussibule - è solu ùn sia micca troppu perdu cù e vostre azioni.

Test di ghjocu di tavulinu Jurassic World Isla Nublar
una di e varianti hè stata installata in a classificazione. Foto: Volkman

Ci sò certi trucchi strategichi, ma u generu di custruttore di deck per Jurassic World hè statu sfruttatu cumplettamente - ma micca u ritornu à Isla Nublar. Questa hè una maledizione è una benedizzione à u stessu tempu. Da una banda, u ghjocu di basa senza varianti permette ancu à i gamers casuale è à i zitelli un puntu di cuntattu senza complicatu cù i ghjochi di tavulinu di custruzzione, da l'altra banda, quelli prufonde cumminazzioni chì sò cunnisciuti da Dune: Imperium, per esempiu, si sviluppanu à un certu puntu. Se aduprate tutte e varianti modulari chì Marco Teubner hà cuncepitu, avete almenu avè abbastanza opzioni strategiche à manu per ottimisà i punti. E carte di punteggio acquistabili è i bonus di fazione supplementari facenu un ghjocu di Jurassic World - Ritorna à Isla Nublar assai più interessante. In particulare, avanzendu nantu à a barra di faczione spessu porta à boni cumminazzioni d'azzioni è espansione u ghjocu per un livellu di decisione.

E i dinosauri ? Ghjucanu un rolu di sustegnu. Da i so vulcani, l'animali migranu in a pianura di l'isula per appiattà i campi di i ghjucatori è i casse di l'equipaggiu. I carte determinanu quandu si movenu. A volte forzata, à volte deliberatamente attivata. In fondu, u muvimentu Dino hè l'unicu fattore veramente cunfrontu in questu ghjocu di tavulinu, altrimente ghjucate fiancu à fiancu è cumpete nantu à a barra di score. Iè, u tema hè abbastanza artificiale è a licenza ùn saria micca necessariu per u ghjocu di tavulinu, ma i dinosauri è i nomi famosi di u mondu Jurassic sò un bellu motivatore per trattà cù u titulu. Almenu i dinosauri aghjunghjenu un pocu di un fattore di fastidiu perchè pudete sfondà campi è casse stallati da l'avversari chì puderianu esse postu per un futuru round lucrativu di puntuazione.

Soprattuttu, i bonus utili di a varianti di faczione sò cunsigliati - assicuranu alcuni cambiamenti notevuli in u cursu di u ghjocu à un livellu tatticu, perchè i dinosauri ponu ancu esse spustati in altre direzzione - altrimenti solu in discendenza - pudete influenzà a manu di carte. o à a fine pudete riempie u vostru contu di punti è sbloccare una altra casella di l'equipaggiu, chì à u turnu pò esse usata in modu sensibule per custruisce un campu o cum'è fonte di punti.

Jurassic World Isla Nublar recensione di u ghjocu di tavulinu
seconda variante: e fazioni cuncede bonus - quale à quale puntu hè casuale durante a custruzzione. Foto: Volkman

In quantu à l'artighjanu, u custruttore di deck Jurassic World - Return to Isla Nublar di Schmidt Spiele hè solidu à bè fattu: u ghjocu di tavulinu prova di appellu à parechji gruppi di destinazione, offre un mecanismu di custruzzione di ponte assai motivante è pò esse ghjucatu in un piacevule. quantità di tempu. Tuttavia, cercherete in vain sfide reali è a caccia di punti ùn hè micca sempre ugualmente eccitante per tutti i ghjucatori, perchè qualchì volta hè decisu prestu se pudete mantene o se vi lasciate da i vostri avversari per via di movimenti sprechi. Hè tandu difficiuli di chjappà, perchè ùn vi permetterà micca veramente grandi sbagli più tardi in u ghjocu per via di l'azzioni per turnu. U ghjocu pò esse passiunanti in questu modu, ma ùn deve micca esse - à u disgrazia di quelli chì anu da piantà turnu dopu turnu, ancu s'ellu sanu chì a vittoria ùn hè più pussibule.

Infobox

Numero di ghjucatori: da 2 à 4
Età: da 9 anni
Tempu di ghjocu: circa 60 minuti
Difficultà: media
Mutivazione à longu andà : mediu
Genere: ghjocu di tavulinu di famiglia
Sottogenere: ghjocu di tavulinu di costruzione di ponte
Meccanica core: persunalizazione di u ponte, punti

Autore: Marco Teubner
Illustrazioni: Universal, Nathalie Langer
Editore: Schmidt Spiele
Sità ufficiale: Member
Annu di liberazione: 2022
Lingua: tedesca
Costu: circa 40 euru

cunchiusioni

Cum'è un fan di Jurassic Park and Co, pudete vulete scuzzulate Schmidt Spiele: ùn pudete micca solu a quistione di sottoutilizazione di a licenza da a testa. L'isula di u sole di culori brillanti offre una visione generale, ma micca un tema particularmente grande. I dinosauri sò prisenti in u ghjocu, ma solu extra. A stella di Jurassic World - Ritornu à Isla Nublar hè senza dubbitu u meccanicu di espansione di u ponte, ma ùn avia micca bisognu di licenza per questu. Paradossu.

Tuttavia, ti piace à piglià Jurassic World cun voi cum'è una storia di quadru, perchè a licenza ùn face micca u ghjocu di tavulinu di custruzzione di carte. Ciò chì Marco Teubner è Schmidt Spiele offrenu hè una porta aperta in u generu di tituli di custruzzione di ponte. Allora ùn aspettate micca troppu cumplessità. Ancu cù l'usu pienu di e varianti - abbastanza benvenuti è sensibuli -, ùn sarete micca affruntatu cù alcuna sfida cum'è veteranu. Punti pienu significa chì à a fine. Per u gruppu di ghjucatori, questu significa ancu: o tutti sò à un livellu simili o, in u peghju, a frustrazione nasce.

U fattore divertente di custruzzione di ponte ùn pò micca ammuccià u fattu chì ùn ci hè micca assai spettaculare in generale nantu à a tavola di ghjocu. Calchì volta un dinosauru sguassate e tende, ma di solitu u tableau hè solu di stallà i campi è scatuli cum'è luntanovevule pussibule è pigliate in contu u fattore di risicu, per poi determinà un puntuatu. Hè una vergogna, perchè un pocu più d'azzione nantu à Isla Nublar saria stata bona per u prucessu in generale.

Per esse ghjustu, Schmidt Spiele ùn face micca sicretu di u fattu chì Jurassic World - Return to Isla Nublar hè un ghjocu di famiglia cù una ghjovana età di partenza - in questu rispettu u titulu faci u so travagliu abbastanza bè. I ghjucatori casuali è i zitelli sò offerti una "luce di custruzzione di ponte" chì hè ben fatta è dunque funziona. Qualchese tweaks à u vostru deck persunale pò avè un sensu è veramente avè un impattu pusitivu in u puntuazione. Inoltre, hè necessariu di pensà à l'ordine di a catena attivata di carte - i diffirenzii sò qualchì volta seria. È: Amparate rapidamente da i vostri sbagli o scopre modi megliu per fà un prufittu da a vostra manu di carte - i dui sò motivatori è assai divertenti. È quandu si includenu e varianti, hè difficiule, almenu in u principiu.

È se vulete sapè più nantu à u ghjocu di tavulinu da u puntu di vista di l'autore, pudete truvà quì Intervista cù Marco Teubner.

anteprima prodottu stelle prezzu
Schmidt Spiele 49389 Jurassic World, Ritornu à Isla Nubar,... Schmidt Games 49389 Jurassic World, Ritornu à Isla Nubar,... * Attualmente nisuna rivista 37,99 EUR

auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API