Sencha in a prova: It Ci sò ghjochi di tavulinu nantu à quasi ogni tema. Dunque ci hè ancu una selezzione eccitante per tutti l'amatori di tè. Sia cù tituli ben cunnisciuti cum'è Formosa Tea, in quale i ghjucatori slip in i passi di i pruprietarii di piantazioni di tè, o Chai, chì esige u mischju di tè perfettu. In u 2020, u ghjocu di tavulinu Sencha da Last Level Games, chì hè statu publicatu in a localizazione in lingua tedesca da Taverna Ludica, facia parte di sta serie di ghjochi cù una sperienza infuzione. L'enfasi quì hè nantu à u mercatu di tè in u periodu Edo di u Giappone. Chì offre una sperienza eccitante? Leghjite sè stessu.

In Sencha, a più grande pruduzzione di tè di u Giappone hà da esse custruitu durante u periodu Edo. Un'epica trà u 1603 è u 1868, chì hè cunsiderata a più longa era di pace in Giappone. Per diventà u regnu di u Mercatu di Piacere, i ghjucatori devenu cullà foglie di tè è scambiàspoi vende in u mercatu è offre à u tempiu. U ghjocu pò esse ghjucatu da u designer di ghjocu Paco Yanez cù dui à quattru ghjucatori. A turnu per fà una di e cinque azzioni. Perchè in Sencha ùn ci sò nè fasi specifiche nè giru.

Un ghjocu di tavulinu micca solu per l'amatori di tè

U ghjocu hè ghjucatu à turnu finu à chì una di duie circustanze predeterminate accade. U ghjocu finisci quandu tutte e dumande nantu à e carte di u mercatu di tè sò state soddisfatte o quandu un ghjucatore hà righjuntu sette punti di vittoria. U ghjucatore chì hà cullatu u più altu numeru di punti di vittoria à a fine di u ghjocu diventa u pruduttore di tè più successu in Giappone è vince u ghjocu Sencha. U ghjocu hè ghjucatu cù materiali d'alta qualità. Conçu de manière attrayante et détaillée grâce à l'illustrateur Francisco Arenas.

Senza sorpresa, Sencha hè nantu à u tè è u so cummerciu in u Giappone anticu. Foto: Volkman

L'opera d'arte di Sencha hè megliu descritta cum'è tonalità naturale, realistica è asiatica. I culori di e variità di tè esistenti, Sencha (verde), Sakura (rosa) è tè neru (nìuru), sò attrattivi attirati attraversu tuttu u cuntenutu. Questu piace à l'ochji è porta l'anticipazione à u ghjocu appena u ghjocu di cumerciu è di piazzamentu di u travagliu hè stallatu.

Se fate un ochju più vicinu à u materiale di u ghjocu, pudete vede chì tutte e parte sò state cun cura, culurite è stampate. Inoltre, a pratica, scatula di ghjocu chjuca attrae immediatamente l'ochju, chì duverebbe mette in ogni saccu è cusì face u ghjocu di tavola Sencha u cumpagnu di ghjocu ideale per u viaghju. Contene un urganizatore fattu di cartone fino è biancu. I dui compartimenti anu da stow u materiale di ghjocu pulitu. Nantu à i cumpunenti individuali, ci sò 39 dadi di legnu grossi, 9 verdi, 15 rosa è 15 neri, ogni culore rapprisenta unu di i tipi di tè, 8 picculi dadi grisgi chì mostranu punti è soldi, 20 case in 4 culori (verde, rossu, turchinu). è giallu), 36 carte da ghjucà, cumprese 4 templi, 4 piantazioni, 16 travagliadori, 10 mercati di tè, 1 zona è 1 riserva per e case, 1 sacca di velluto neru per i cubi di tè è dui libri di regule, unu in tedescu è unu in inglese. .

U tema hè stallatu, ma implementatu in modu coherente. Foto: Volkman
U tema hè stallatu, ma implementatu in modu coherente. Foto: Volkman

In u principiu, a cunfigurazione generale hè custituita solu da a preparazione di u saccu di cubetti di tè, stendu e carte di piantazioni è i ponti di furnimentu di u travagliu, a riserva per e case, è a carta di u mercatu di tè è u territoriu. Ciò chì distingue Sencha hè chì ogni ghjucatore hà a so propria zona di ghjocu, chì à l'iniziu di u ghjocu hè custituita da una carta di tempiu, una casa in u culore di a so scelta, una carta di u travagliu principiante è una zona chì mostra u so ingressu attuale è i punti di vittoria. . U ghjocu hè ghjucatu à turnu è ognunu ghjoca per sè stessu. Un ghjucatore pò sceglie una di cinque azzioni pussibuli. O cumprà una casa, custruisce una casa, assume un travagliadore, pruduce è coglie tè, o vende tè in u mercatu.

Rivista di ghjocu di tavulinu Sencha
L'illustrazioni sò cunvince. Foto: Volkman

Sencha combina a storia è u cummerciu

  • Cumprate una casa: I casi sò usati per a pruduzzione di tè. Se ci hè una casa nantu à una piantazione, u tè pò esse cultivatu è cullatu quì per Yen. Se u ghjucatore vole usà una altra casa da a so riserva, pò fà cusì cù questa azzione.
  • Per custruisce una casa: Per custruisce una casa acquistata nantu à una piantazione, u ghjucatore deve pagà una certa quantità di yen è poi mette in una piantazione o territoriu. Comu ricumpensa, cinque tipi di tè ponu esse postu nantu à a piantagione. Quandu u ghjocu avanza, solu un tipu di tè pò esse recullatu per casa. Se ci sò trè case per carta, ci hè un congelamentu di custruzzione per sta piantazione. Quandu si custruisce nantu à un territoriu, u ghjucatore riceve un yen supplementu per casa per ogni vendita fatta nantu à u mercatu di tè è un puntu di vittoria à a fine di u ghjocu. Periculu ! E case custanu tasse per quale ci deve esse sempre abbastanza yen in u supply di u ghjucatore.
  • Ingaghja un travagliadore: Cù sta azzione, i travagliadori ponu esse assuciati per diverse quantità di yen. Ci pò esse un massimu di trè per ghjucatore è questi ponu esse scambiati mentre u ghjocu avanza. Fora di u travagliadore principiante. Ogni travagliadore offre diversi benefici. Per esempiu, u sumere offre à u ghjucatore di cullà dui cubi di tè, fora di a varietà Sencha, è l'agricultore offre ogni cube di tè di ogni varietà pussibule. In generale, l'agricultore, u sumere, u cullettore è u carrettu sò dispunibuli quì cù prezzi crescente è vantaghji diffirenti.
  • Pruduzzione è cullizzioni di tè: Per ogni piantazione nantu à quale avete una casa, pudete pagà yen in questa fase per pruduce cubi di tè aleatorii. Allora unu di i tipi di tè pò esse recullatu per ogni casa nantu à a piantazione. Per fà questu, deve esse mandatu un travagliadore chì pò coglie solu u numeru è i tipi indicati nantu à a so carta.
  • Vendu à u Mercatu di tè: O u ghjucatore vende ogni quantità di u so tè nantu à u mercatu per cullà abbastanza yen per e so azzioni successive, o offre u so tè à u guvernatore in cambiu di punti di vittoria. In u mercatu di tè, i diversi tipi di tè determinanu u livellu di l'ingudu. In u tempiu, u regnu preferisce sempre u tè Sencha, per ottene un puntu di vittoria da l'altri tipi, i ghjucatori devenu cumminà i tipi cum'è specificatu. I posti di vendita in u mercatu di tè sò limitati per varietà. Per quessa, u ghjocu anticipatu hè impurtante in questa prumuzione. Appena unu di i culonni di u scaffale hè pienu, una nova carta di mercatu hè revelata. In u risultatu, i movimenti pianificati sò spessu interrotti. In ogni casu, quandu u mercatu hè chjusu, quelli tipi di tè da u vostru propiu fornimentu chì eranu digià pienu nantu à u mercatu di tè pò ancu esse pruposti à u regnu.

Se unu di i dui eventi finali hè accadutu, a fase di puntuazione principia. Per questu scopu, i punti di vittoria sò cuntatu cù e carte di scoring. I travagliadori è i carretti, una certa quantità di yen, ogni casa è a maiò parte di i tipi di tè in i tempii guadagnanu punti supplementari. U ghjucatore cù u più punti vince.

Pruva di ghjocu di tavulinu Sencha
Euro ghjocu di tavulinu: Sencha hè tutta di dadi culurati è punti. Foto: Volkman

Infobox

Numero di ghjucatori: da 2 à 4
Età: da 10 anni
Tempu di ghjocu: circa 45 minuti
Difficultà: media
Mutivazione à longu andà : mediu
Genere: Strategic Board Game
Meccanismi core: piazzamentu di u travagliu, punti

Autori: Paco Yanez
Illustrazioni: Francisco Arenas
Sità ufficiale: Member
Annu di liberazione: 2020
Lingua: tedesca
Costu: circa 20 euru

cunchiusioni

Sencha ùn hè micca solu divertente per i cunnoscitori di a bevanda infuzione calda, i junkies di caffè è i slurpers di cacao ponu ancu purtà à a tavula cun entusiasmu. Un saccu di cooperazione ludica trà i ghjucatori ùn deve esse aspittatu durante u ghjocu. Piuttostu, ognunu ghjoca per sè stessu. Tuttavia, Sencha offre uni pochi di opportunità per i ghjucatori per intervene tatticamenti. Per esempiu, custruendu una casa o cummerciale nantu à u mercatu di tè. A causa di a piccula dimensione di a scatula, hè un ghjocu di viaghju ideale. Sencha hè particularmente adattatu cum'è un ghjocu di famiglia sfida o cum'è una tappa di notte per i cunnosciatori. Sencha cunvince cù e so opere d'arte attraente è un brevi set di regule, chì hè faciule da capisce è offre sempre un gameplay un pocu più esigente.

U disignu asiaticu currispundente è u travagliu di alta qualità attiranu ancu l'attenzione. U tema di basa hè intercambiabile. S'ellu cullighjate u caffè o i grani di cacao è li scambiate hè irrilevante per u corsu di u ghjocu. Ma u storicu storicu di u periodu Edo, u Giappone è u sughjettu di u tè s'adattanu perfettamente cù a stampa generale. Ancu i ghjucatori esperti furmati ponu gode di Sencha. Micca cum'è u ghjocu principalu di a notte di ghjocu, ma per un groove rilassatu, cum'è un nightcap o per andà. Perchè i ghjoculi di cummercializazioni cum'è Sencha offrenu u mischju ghjusta di regule spiegate rapidamente è gameplay chì ùn hè micca troppu simplice

U titulu pòn pò esse ghjucatu ugualmente bè in coppie o cù finu à quattru ghjucatori, postu chì e fasi d'azzione brevi aumentanu solu venenu bassi tempi di inattività. Se vulete, pudete brood per un bellu pezzu, ma u tempu d'aspittà finu à u vostru propiu muvimentu hè generalmente abbastanza per a pianificazione. Perchè e pussibulità tattiche sò limitati, cusì chì site primuramente preoccupatu di u vostru propiu vantaghju in u ghjocu. Ma questu ùn impedisce micca u divertimentu di u ghjocu. I zitelli più ghjovani si divertiranu pocu cù Sencha, piuttostu appellu à l'adulescenti è l'adulti. L'esperienza previa ùn hè micca necessariu, solu una lettura corta ma approfondita di e regule è di a struttura. In riassuntu, Sencha hè ghjucatu cù pocu preparazione è offre assai divertimentu per i ghjucatori più vechji. Sè avete participatu à u piazzamentu di u travagliu è u mecanismu di cummerciale senza aspittà un ghjocu espertu, truverete assai piacè in u ghjocu di tavulinu è di carte Sencha.

auturi