Un bang: Spielwarenmesse eG ripiglià i ghjorni di ghjocu internaziunale in Essen (SPIEL). Questu hè statu annunziatu da Friedhelm Merz Verlag è Spielwarenmesse eG. L'accordu hè digià scadutu u 1 di ghjennaghju di u 2022. Per u mumentu, nunda ùn cambierà per i visitori : a più grande fiera mundiale per i ghjoculi di salone ferma in Essen, l'urganizatori di longu tempu di Bonn, guidati da Dominique Metzler, fermanu attivi. 

U SPIEL in Essen continuarà à esse urganizatu da u direttore generale di longu tempu Dominique Metzler, ma qualcosa hà cambiatu in termini di persunale: Florian Hess, CEO di Spielwarenmesse eG, hè u direttore generale supplementu. U cuntenutu di u missaghju hè, però, memorable: Spielwarenmesse eG hà pigliatu SPIEL in Essen è hè avà u novu pruprietariu di a fiera publica.

SPIEL in Essen: Una longa storia

SPIEL pò fighjà guasi 40 anni di storia: dapoi u 1983, l'avvenimentu hè sviluppatu da una piccula riunione per i ghjucatori in quella chì hè oghje a più grande fiera di i cunsumatori in u mondu per i ghjochi di tavola, di carte è di rolu. Tradizionalmente in u vaghjimu, l'innuvazioni di ghjocu naziunali è internaziunali sò presentate à un vastu publicu in i saloni di mostra di Essen. Ogni annu circa 200.000 persone visitanu l'avvenimentu - cù una tendenza à l'alza, sempre chì ignurà a pausa corona. Ultimi sò stati Ghjorni internaziunali di ghjocu in uttrovi 2021 in situ in Essen in cundizioni pandemiche, l'annu prima chì l'urganizatori avianu tenutu a fiera cum'è un furmatu puramente in linea. Malgradu Corona, più di 90.000 XNUMX fans anu fattu un pellegrinaghju à a "capitale di u ghjocu" di a repubblica.

"Hè statu impurtante per mè chì u prufilu unicu di SPIEL hè statu mantinutu in u futuru", dice Dominique Metzler, chì hà sviluppatu cù successu è hà stabilitu a so attività di famiglia cù Rosemarie Geu in l'ultimi decennii. "Cù Spielwarenmesse eG è a so sperienza cù i principali fieri internaziunali, sò assai felice d'avè trovu un cumpagnu chì hà da cuntinuà è sviluppà sta fiera di successu in u mo favore per i prossimi decennii. A mo squadra è eiu aspettemu assai di travaglià inseme ".

A pandemia hà ancu acceleratu a popularità di i ghjochi di tavola. In u 2020, u mercatu di ghjochi tedescu solu hè cresciutu di 21 per centu. A tendenza pò ancu esse vistu in a fiera di ghjoculi in u segmentu B2B. A fiera internaziunale di l'invenzione di u ghjocu serà integrata in a fiera di i ghjoculi è l'area di i ghjoculi serà più rinfurzata. A cumpagnia di Nuremberg-basatu prumessu di trattà i ghjorni di ghjocu internaziunale SPIEL cum'è prudente, ma cum'è una fiera indipendente chì serà ritenuta in a so forma originale.

Cum'è una cooperativa, Spielwarenmesse eG hè digià operatu "da l'industria per l'industria". Numerosi editori di ghjocu sò trà e cumpagnie membri. Sicondu u comunicatu di stampa, u portavoce di u cunsigliu Christian Ulrich enfatiza: "Cù a fiera di i ghjoculi è i ghjorni internaziunali di u ghjocu, avemu dui cuncetti completamente diffirenti, chì, però, si sovrapponenu tematicu è cusì creanu ancu sinergie. Cù SPIEL allargemu e nostre rispunsabilità in l'area di ghjocu senza cambià u caratteru tipicu di a fiera ".

Spielwarenmesse eG hè un fornitore di servizii di marketing per l'industria di i ghjoculi è urganizatore di a "Spielwarenmesse International Toy Fair Nuremberg", a più grande fiera mundiale in l'industria di i ghjoculi. 46 cumpagnie anu fundatu a cooperativa registrata in u 1950 - oghje circa 150 membri dirigenu a cumpagnia. A forma giuridica hè una specialità in u settore di fiera.

SPIEL deve esse SPIEL

Christian Ulrich hè u portavoce di u cunsigliu di Spielwarenmesse eG. Foto: Spielwarenmesse eG

Christian Ulrich hè u portavoce di u cunsigliu di Spielwarenmesse eG. Foto: Spielwarenmesse eG

E cundizioni generali di l'avvenimentu sò impurtanti per i visitori. Quessi ùn deve esse micca cambiatu per u mumentu: a continuazione hè assicurata, informate i rispunsevuli - cusì "i visitori in Essen ponu ancu pruvà è ghjucà à u so core cuntenutu in u futuru".

Sicondu l'attori, hè sicuru chì a fiera ferma in u so locu tradiziunale in Essen. A cumunicazione enfatiza chì u ghjocu deve esse cunservatu cum'è un avvenimentu indipendente - in a so "forma originale". Quandu hà dumandatu, Christian Ulrich, portavoce di u cunsigliu di Spielwarenmesse eG, hà cunfirmatu chì e discussioni cù Messe Essen eranu sempre pendenti, ma chì ùn anu micca interessatu à "cambià u locu successu di SPIEL".

L'iniziativa chì ultimamente hà purtatu à l'accordu apparentemente hè vinuta da i dui lati, anche se cù approcci assai diffirenti. U portavoce di u Cunsigliu Ulrich spiega: "A nostra cumpagnia hè stata in casa in l'industria di i ghjoculi dapoi 70 anni è a nostra squadra in Nuremberg si identifica assai forte cù i temi è i prudutti assuciati. Quandu avemu intesu chì a Sra Metzler vulia assicurà una perspettiva à longu andà per SPIEL, in quale ella stà à bordu cum'è pilotu, avemu prestu in cuntattu ".

A somma chì hà fluttu resta senza nome. "Avemu accunsentutu micca di divulgà u prezzu di l'acquistu", disse Ulrich.

Christian Ulrich appartene à u trio chì hà pigliatu i so pusizioni à Spielwarenmesse eG solu in l'estiu di l'annu passatu. In u lugliu, ellu, Jens Pflüger è Florian Hess hà pigliatu u sustitutu di i membri di u cunsigliu Ernst Kick (presidente) è Hans-Juergen Richter. Florian Hess agisce cum'è direttore generale supplementu per i ghjorni di ghjocu internaziunali. In Spielwarenmesse eG, a so area di attività hè a funzione di un "membru di u Cunsigliu di Gestione Fiera", chì hè a rispunsabilità di l'urganizazione di a fiera è a vendita, cum'è dichjaratu in l'annunziu publicatu à u mumentu nantu à u cambiamentu di l'uffiziu. Prima, Hess era incaricatu di l'attività di l'espositori per tutti i prughjetti di fiera è u so sviluppu ulteriore.

A prossima fiera di i ghjoculi in Nuremberg si ferà da u 2 à u 6 di ferraghju, sia in situ sia cù un furmatu digitale appiccicatu. U SPIEL'22 in Essen hè previstu per u periodu da u 6 à u 9 d'ottobre cum'è fiera di presenza.


auturi

Ultima aghjurnazione u 18.05.2022/XNUMX/XNUMX / Links Affiliati / Imàgini da l'API di Publicità di u Produttu Amazon. * = Ligami affiliati. Immagini da Amazon PA API